Norsk motorsport og nmf

Prat om tung MC.
Post Reply
Haeggis

Norsk motorsport og nmf

Post by Haeggis »

Goddag, alle sammen.

Jeg har i årevis registrert en sterk misnøye med nmf, nmf's arbeid og ledergruppen som sitter der, og deres håndtering av makt og midler de er gitt til rådighet.

Jeg har ingen posisjon, ikke engang lisens, så det har vært fint lite jeg har kunnet gjøre.
Noe jeg derimot har, er forholdsvis gode evner til å skrive, og relativt god kontakt med en del folk som driver med racing.
Derfor har jeg bestemt meg for å begynne å grave litt i historikken og dagens realitet rundt nmf, og få publisert artikler om dette, i håp om at framtiden kan bli bedre, og at utøverne kan få det forbundet de fortjener. Jeg har kontakt med publikasjoner som ønsker dette stoffet, så dette er intet luftslott.

Men jeg trenger stoff og kontakter å snakke med. Derfor har jeg opprettet en egen mail for dette; nmf.stoff@gmail.com, og oppfordrer med dette alle til å sende mail med det de ønsker å si, mener og tenker om alle sider og aspekter rundt nmf og hvordan de forvalter sitt mandat.

Du trenger ikke være god til å skrive, og en million skrivefeil gjør ikke dine tanker dårligere. Føl dere fri til å si HVA dere vil. Rykter, sannheter, idéer, hva som helst.
Har dere dokumenter, linker, kilder e.l, er det flott.

Jeg kommer ikke til å publisere navn på noen kilder med mindre de eksplisitt ber om det.

Dette er et seriøst prosjekt, og artikler som kommer vil kanskje bli mindre krydret enn folk vil ønske, men det er uhyre viktig at alt jeg til slutt publiserer har en total sannhetsgehalt. Altså må alt kunne underbygges som fakta.

Suppen rundt nye Rudskogen er et kroneksempel på at forbundet kanskje ikke gjør jobben sin som ønsket, så det er på høy tid at vi får noe frem i lyset.

Mvh Haeggis.
nmf.stoff@gmail.com
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: Norsk motorsport og nmf

Post by tshansen »

Kjempe tiltak =D>

Håper virkelig så mange som mulig gir deg stoff som du kan ta med videre...

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
RockeRolf

Post by RockeRolf »

Finnes en egen RR gruppe på Facebook etter hva jeg hører. Mange aktive førere der. Du finner nok en mer relevant gruppe mennesker på den siden. Ser ikke at du har lagt ut dette på bike.no????
For slike gamle geitebukker som meg, som nekter å være på Facebook er racing.no et passelig sted å flagge prosjektet ditt. Lykke til! Det trengs om du har ambisjoner om å rote rundt i det der jævla rottereiret.
Haeggis

Post by Haeggis »

Takker. :D

Har ikke tenkt over at jeg kanskje kan vise dette på racing.no også.

Forresten, angående bike.no; http://www.bike.no/node/177371
Post Reply