Har ooomsider fått hjem min Ducati 1198S 2009. Brukt-importert fra Italia. Sykkelen har gått 11k og fremstår som strøken. Av ekstrautstyr finnes det meste man kan tenke seg som; Full (70mm) Termignoni anlegg, race-ecu og åpent luftfilter. De standard carbon delene som følger med S-modellen, Øhlins foran og bak + styre. ++ KONGE sykkel

Iogmed at sykkelen er brukt, ligger Certificate of Conformity (CoC) hos italiensk biltilsyn, jeg har fått eksportdokumenter og kopi av det gamle vognkortet. Mht at den er EU produsert skal det egentlig ikke vær noe problem å få den godkjent i Norge, men man vet aldri hva man møter på hos biltilsynet

Har kost meg i dag med å ta olje/filter skift og fått på det originale anlegget (

Anyhow, er det noen som har vært gjennom prosessen før og vet hvordan det funker? Originalanlegget er EU-merket og det bråker ikke på langt så mye som termi'sene. Alt av tips blir satt stor pris på !