I dag fikk Impervium lappen
I dag fikk Impervium lappen
Etter mye om og men, stress og fram og tilbake, (med å skaffe kjørelærer, og vill panikk for problemstillingen ved å komme seg til kjøreskolen), så fikk jeg omsider lappen etter en vellykket oppkjøring!
Gjorde meg godt å se motorsykler nå, og det å kunne vite at jeg har lov å kjøre alle utenom tungsykler.
På fredag skal jeg ordne med bilde (dvs selve førerkortet), foreløpig har jeg bare den grønne lappen med at jeg har bestått.
Den er lovlig å kjøre med så lenge jeg har med gyldig legitimasjon sant?
Mvh
Impervium
Gjorde meg godt å se motorsykler nå, og det å kunne vite at jeg har lov å kjøre alle utenom tungsykler.
På fredag skal jeg ordne med bilde (dvs selve førerkortet), foreløpig har jeg bare den grønne lappen med at jeg har bestått.
Mvh
Impervium
Re: I dag fikk Impervium lappen
Tror du må ha sånn lapp, som det står midlertidig førerbevis på, som du får på trafikkstasjonen, for å ha lov til å kjøre. Men jeg vet ikke. Og synes politiet gjør seg veldig vonde om de lager bråk om du bare har den grønne greia.Impervium wrote:Etter mye om og men, stress og fram og tilbake, (med å skaffe kjørelærer, og vill panikk for problemstillingen ved å komme seg til kjøreskolen), så fikk jeg omsider lappen etter en vellykket oppkjøring!
Mvh
Impervium
AtW
Re: I dag fikk Impervium lappen
Nei, men hvis du tar lappen med på biltilsynet får du midlertidig førerbevis. Rart at du ikke fikk hjelp med dette av kjørelærer eller sensor.Impervium wrote:foreløpig har jeg bare den grønne lappen med at jeg har bestått.
Gratulerer!
il4
grattis.. visste ikke at de hadde oppkøring så sent
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
Man får et sånt lite notat fra sensor, der det står hvor bra du kjørte, kommentarer og om du fikk bestått, som du leverer inn på trafikkstasjonen, for å få det midlertidige beviset. Det gjorde ihvertfall jeg.Gixxerman wrote:Hva er "den grønne lappen" ? Ble litt små forvirra her nåEneste man skal få er jo selvsagt midlertidig førerbevis.
AtW
hvis du har r6, så får du ha lykketil med å prøve å beholde lappen 

[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
-