Fra noen av veiene, tenker det ble rundt en 15 ulike totalt:
Slettefjellveien mellom Beitostølen og Ryfoss

Sirevegen mellom Torpo og Ulsåk

Holdeskarveien mellom Hemsedal og Vats

Varaldsvegen mellom Vats og Hol

Peer Gynt veien mellom Skeikampen og Gålå

Grimsdalsveien mellom Dovre og Folldal

Golsfjellet

Google er en råtass til å velge veier av og til. Knastene flytter mye gjørme. Hadde jeg stoppet opp i denne gjørmeveien så hadde jeg stått der ennå. Det var på håret

Birken og veiene over der var også en høydare. Mye fint i Hedmark. Osdalveien og Storsjøveien var knall

Ble ca 15 bomveier totalt

Eneste negative på turen var at jeg ble påkjørt av turkameraten min (tyngre sykkel som var verre å stoppe). Han traff meg med kofferten og jeg ble kastet i grøfta. Berget både helse og sykkel godt (noen cm nærmere så tror jeg kneet mitt hadde hatt et problem), men må nok bytte potte og litt plast (crash barene fungerte utmerket). Og at knastene er så å si utslitte etter 300 mil er jo også litt kjipt, men de har jaggu flyttet litt grus

Her er sånn røflig ruta. Treffer ikke alltid helt, men sånn ca:
Del 1 (Dag 1,2 og 3):
Del 1 rute
Overnattet først på fjellet før Nesbyen, så Grimsdalen og Trysil
Del 2:
Del 2 rute
Her ble det overnatting på Peer Gynt veien og Hallingskarvet
Første og siste dag var mye asfalt, ellers mye grus. Gikk litt på kryss og tvers på noen av fjellene (spes Golsfjellet og over Birken). Og over Birken -- hoho, her var det mye kyr. Skjønner godt at de må holde igjen kjeften de som sykler der, for dette var drøyt. Sykkelen luktet fjøs i flere dager. Sjarm å komme ut av bensinstasjoner og kjenne føseimen står mot det .. fra sykkelen din

Telt: Helsport Rondane. Pose: Helsport Raudfjorden. Underlag: Downmat 7 med stoltrekk. Alle disse fikk plass i den øverste Biltemaposen.
Matmessig ble primært real turmat oppvarmet med Omnifuel'æn. Tre liter vann fikk jeg med i camel back'en på siden av sykkelen. Dette ble selvsagt akkompagnert av "the occasional burger og lunsj stop" der det passet seg sånn.
Veldig fornøyd med å ha med mygghatt, turbukse, tynn dunjakke og crocs til leirlivet. Øl, brød og campingstoler stod KTMen med kofferter for (de dagene vi kjørte sammen)