Men nå er det jo på tide med litt synsing/dagdrømming om neste sesong, så her er noen turer jeg ser frem til neste år:
1 - Rundtur i Kant1's verden... Må få surret meg over på de trakter av landet. Har til og med en stående invitasjon, selv om det nok blir litt trangere kår nå som Hardangersjefen har blitt NAV'er. Lukter nok helgetur!
2 - Drammen til Lindesnes, tur/retur. Superfin tur gjennom Telemark på vei til Lindesnes. Virkelig mye bra vei.
3 - Solotur "langt avgårde og tilbake" på en helg. Har skikkelig lyst til å hive meg på sykkelen fredag morgen, peke i retning av godt vær og kjøre en laaaang tur uten alt for mye mål og mening.
4 - Hamburg. Skal møte en venn i Hamburg i forbindelse med litt jobbing. Han kjører gammel V-Max, så vi tenkte å slå to fluer i et smekk.
5 - Kristi Himmelsprett runde, med innlagt grilling.
6 - Kule dagsturer.. Håper det blir mange fine av disse. Med utgangspunkt i Drammensområdet blir det mange flotte turer i retning Gaustadtoppen, Geilo eller Sverige.
Og som før, satser på at mange av turene blir med gamle og nye venner på motorsykkel