Dette er en tråd som i hovedsak handler om å gi bort/få ting helt gratis. Kanskje har du en MC del eller noe annet liggende som du allikevel ikke bruker som andre kanskje kan få glede av?
Her kan man poste ønsker samt publisere ting man vil gi bort. Frakt ansees ikke som betaling og må påregnes. Dette blir i så fall noe brukere må avtale seg i mellom.
Jeg har sett litt på slike bremseveske beholder beskyttere. Slike små "sokker" man trer på bremseveskebeholderen. Ønsker en slik for å skjule den jeg har. Alt er av interesse, men ønsker så klart ikke andre spesifikke sykkelmerker som logo på disse. Enten må det være en eller annen BMW logo eller så må den være helt nøytral. Kanskje også med noe humoristisk påsydd etc.

Jeg gir bort:
Jeg har en helt totalt ubrukt caps som er sort med en stor Triumph logo på pannen. Siden jeg ikke har Triumph lenger og ei heller bruker caps så vil jeg gjerne gi bort denne. Frakt tilkommer og billigste mulig forsendelse er det som gjelder. Evt. kan den hentes/bringes gratis innenfor umiddebar nærhet.