tshansen wrote:Det tror jeg så gjerne... Det er rart så avhengighetskapende den typen kjøring er. Gleder meg som en unge til å få egen maskin i hus til uken
Men det spørs om jeg ikke må ha meg noen uker/langhelger bort i deres rike for mengdekjøring og konstant utfordring
Artig med slik kjøring, ingen tvil om det
Men er nok ikke helt der slik som deg, og ville kvitte meg med asfaltsykkelen og satse alt på dette.
Har nok vært litt i tenkeboksen i det siste om å bytte ut Tracern med noe litt mere "Adventure" for å variere underlaget på litt lengre turer,
men da i tilfelle noe ala Africa Twin, KTM 1190 feks.
Allikevel ser jeg nå mot slutten av sesongen at det i år faktisk har blitt noe mere kjøring på asfalt. Og således blir det trolig "rekord-mange" mil på fast underlag denne sesongen. Har kost meg skikkelig med litt "små-inspirert" kjøring på Tracern.
Derfor ser det for øyeblikket ut som det går mot en ny sesong med Yamaha,n.
Dominatorn har nok blitt brukt litt mindre i år, og det har ikke blitt mere enn ca 120mil på "varierende underlag".
Noe av grunnen er nok at det ikke har blitt noe særlig langturer. Mest småturer og noen "små-lange" grus-turer på 10-20mil.
Tracern har blitt prioritert på de lengre turene. Men det er allikevel ingen tvil om at den gamle, trivlige Hondan fortsatt blir i mitt eie.
For litt "grus-spruting" på skauen innimellom er balsam for sjela.
Og Tracern fikk luftet seg litt i dag også. Ble en tur til Sverige på litt omveier.
Fikk også testet ut en nyinnkjøpt, litt mindre Bagster tankveske. Godkjent
:
20180923_151959 by
biker7, on Flickr