Du leste riktig! Ducati har komme med en supermotard med over 100 hestekrefter! helt sinnsykt rått synes nå jeg! tenk hvor morro det blir å kjøre en sånn i forhold til supermotardene som finnes på markedet!
Smilte å følte meg overlykkelig når jeg så den! kansje om 5-6 år er dette en realitet for meg
Hadde dem enda laget en off-roader av den. Da hadde blitt "Bye-bye "Colgate"",og ikke fler tanker om HP2.
Men jeg så en ANNEN Ducati.......... Monster S4RS Testastretta.
Blir ingen motard for bane nei, men en litt mer hissig sak. Det blir jo hele tiden bygget nye sykkeltyper, og det er da bare artig det. Vil si dette er en litt mer voksen motard, så han karen som egentlig har lyst på motard, men syntes det blir for lite futt, kan få seg noe han også. De kaller den jo for hypermotard og de har da ingenting å skjule. Skjønner ikke helt hvorfor folk blir så sneversyndte hver gang det dukker opp en ny type sykkel de ikke helt skjønner seg på. Ta den for det den er da, how hard is that. Nå er jeg ikke verdens største Ducati fan fra før av akkurat, men den der syntes jeg var helt knall. Det kommer jo hele tiden nye sykler for de som bare kjører seg korte dagsturer, altså sånne uten kåpe. Hvorfor ikke gi dem også litt mer futt