Synd at det var dårlig oppmåte. Det er beundringsverdig at du er primus motor til slike turer

Sosialt sett er jo det helt gull.
Når det kommer til folk som tar på sykkelen min, har jeg ikke veldig store problemer med det, det avhenger litt av måten de gjør det på. Jeg konfronterer de alltid, å kan ofte spørre om de har total mangel på folkeskikk. Men om de spørrer og græver om sykkelen, tar jeg meg alltid tid til å fortelle. Det handler litt om å skape en større respekt for oss syklister.
Da han kanskje ikke like klåfingret neste gang, samt at han tørr å spørre om lov til å beundre sykkelen neste gang han treffer en syklist
Jeg hadde en dame på OS for mange år siden (utenfor) Bergen, som løftet ungen sin opp på Ducatien min når jeg satt ca 50 - 100 meter lengre borte på en restaurant.
Da gikk det en kule varmt i meg ja

Jeg reiste meg opp, stormet mot de å brølte "Hva i helvete er det dere driver med"
Hun ble litt paff, løftet ungen av sykkelen som motvillig ville forlate den. Jeg snakket direkte til ungen at slik måte han ikke gjøre. osv osv På en høflig og barnevennlig måte. Da fikk jeg faen meg kjæft av moren for å snakke til Barnet hennes.
La oss si det slik, de neste minuttene av den samtalen er noe jeg ikke er veldig stolt av i dag, men jeg mistet hodet. Å jeg kan ha kommet til skade for å fortelle den damen en ting eller to om livets realiteter.
Det er jo ikke ungen sin feil at den opptrer slik! Det er jo foreldrene som lar de få lov.