Hvorfor er det sånn? Mange av oss som er her har jo vært uønsket på andre forum

Dette forumet er kanskje ikke det største, men uansett.
Man må vel ha noe grunn for å lage bråk?JohnnyTh wrote:Nå har jeg vært aktiv en stund her og denne tanken har slått meg. Hvorfor er det så lite bråk og krangel på dette forumet? På andre forum er det -uten å nevne navn- så har det ofte vært mye heftig krangler og skittkasting. Her inne er jo alt bare fryd og gammen.
Hvorfor er det sånn? Mange av oss som er her har jo vært uønsket på andre forum![]()
Hysj da....ArcticTiger wrote:Men Mekkern da! Du vet da bedre enn det
Åja, det skjer mye i kulissene ... som det heter på andre forum.mekkern wrote:Man må vel ha noe grunn for å lage bråk?JohnnyTh wrote:Nå har jeg vært aktiv en stund her og denne tanken har slått meg. Hvorfor er det så lite bråk og krangel på dette forumet? På andre forum er det -uten å nevne navn- så har det ofte vært mye heftig krangler og skittkasting. Her inne er jo alt bare fryd og gammen.
Hvorfor er det sånn? Mange av oss som er her har jo vært uønsket på andre forum![]()
mulig moderatorkorpset "jobber mye i bakgrunnen".....![]()
Bråk starter ofte i at noen få skal styre hva andre skal få lov å si eller mene. Å sable ned meninger til "folket" for at det er i strid med egne personlige meninger blir ofte som å kaste bensin på bålet. Jeg tror nok lite bråk kommer av felles forståelse, gjensidig respekt og takhøyde nok til å kunne diskutere høylytt. For vi har alle litt behov for å si meningen vår i mer eller mindre grad. Å slikt må det være rom for på et åpent forum.JohnnyTh wrote:Nå har jeg vært aktiv en stund her og denne tanken har slått meg. Hvorfor er det så lite bråk og krangel på dette forumet? På andre forum er det -uten å nevne navn- så har det ofte vært mye heftig krangler og skittkasting. Her inne er jo alt bare fryd og gammen.
En av de viktigste forutsetningene for å ha en meningsutveksling er at folk faktisk er en smule uenig. Uten uenighet, ingen debatt.FjellBekken wrote:Er det virkelig så lite bråk her? Eller er det bare en liten hard kjerne som holder ut, og resten faller ut og blir stille.
Mitt inntrykk er at du skal ikke komme med egne meninger uten å bli sablet ned.
Mulig jeg missforstår en del, men jeg oppfatter ikke dette som ett forum hvor det er høyt oppunder taket hvis du mener noe annet en det du tydeligvis skal mene.
Ja Ja, nå har jeg vel satt igang igjen.
Ja, kanskje du har det, men det er jo bare greit.FjellBekken wrote:Er det virkelig så lite bråk her? Eller er det bare en liten hard kjerne som holder ut, og resten faller ut og blir stille.
Mitt inntrykk er at du skal ikke komme med egne meninger uten å bli sablet ned.
Mulig jeg missforstår en del, men jeg oppfatter ikke dette som ett forum hvor det er høyt oppunder taket hvis du mener noe annet en det du tydeligvis skal mene.
Ja Ja, nå har jeg vel satt igang igjen.
Her kan jeg nesten bare si at jeg er av veldig motsatt oppfatning av deg, og siden du snakker om personlig inntrykk så er det jo ikke noen fasit å gå etterFjellBekken wrote:Mitt inntrykk er at du skal ikke komme med egne meninger uten å bli sablet ned.