Veldig synd for det er mye igjen av det

Så det eg lurte på er hvilket merke dere anbefaler?
Bruksområdet mitt er litt hardkjøring men det må ihvertfall vare en sesong.
Og eg kjører en god del iløpet av en sesong.
Takker

Jeg tror du vil slite med å finne dekk som tåler en "god del av litt hardkjøring en hel sesong", i alle fall hvis du vil ha gode kjøreegenskaper når du hardkjører.speedy gonzales 2 wrote:Bruksområdet mitt er litt hardkjøring men det må ihvertfall vare en sesong.
Og eg kjører en god del iløpet av en sesong.
det var derfor jeg skrev i teksten: lettmc vel å merkeGixxerman wrote:Det er forskjell på dekk beregnet for 125 kontra tung sykkel Neon. Ikke for å være spydig, men det er fakta óg det er en forskjell av betydning.
Dunlop arrowmax blir skikkelig kule på nsrExtra wrote:Bridgestone, er de/det bra? eier 125cc selv
At dekket slipper lettere når det er slitt. Men så lenge du ikke er "kreativ" med gass hendelen i svinger osv skal det ikke slippe i svinger osv. Et mykere dekk er nok tingen. Så lenge man kjører pent så holder myke dekk ganske lenge ogsåRagnhild wrote:Har samme spørsmørsmålet, hva passer på min sykkel?
Har kjørt på et Cougar Sprint GPI1 bak, og det begynner å bli slitt og modent for utskifting. Merker at det kan slippe enkelte ganger når jeg legger sykkelen over, og lurer på om det kommer av at det nå er flatere enn det da det var nytt.
Kjøringa mi er jo ikke den friskeste, klarer meg med fartsgrensene (som oftest) men tror jeg vil ha et dekk som ikke er så "hardt". Skal skifte støtdemperne bak i vinter, det vil sikkert også virke inn på kjøreegenskapene til sykkelen.
2500 er mykje penger, fikk et brigdestone bt012ss i 190 dim for 2300 med omlegging her i bergen i sommerspeedy gonzales 2 wrote:Sykkelen er ikkje større enn en cbr 600 men eg driver å akslerere mye og kjører litt hardt i svingene(vil eg tro da)
Men er ikkje noe motogp stil akkurat
![]()
Da eg er en fattig student så har eg ikkje mer enn noen få tusen kr å bruke på ett dekk..kan kanskje strekke meg til 2500..
Dekket eg har hatt no i år er forsåvidt greit nok, litt dårlig da det vått ute og eg merker ofte at eg "glir" på en måte i svingene..
Lurer på om kanskje bare skal gjøre som brap sider og satse på det samme dekket..