Til nå har jeg åpnet de postene jeg vil quot'e i hver sin fane og kopiert inn teksten i et nytt innlegg hvor jeg så fyller inn mitt innlegg "innimellom". Jfr denne posten.
Litt tungvindt, men det funker. Så derfor; multiquote? please?

Bikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Til nå har jeg åpnet de postene jeg vil quot'e i hver sin fane og kopiert inn teksten i et nytt innlegg hvor jeg så fyller inn mitt innlegg "innimellom". Jfr denne posten.
supermons wrote:Skal se om det finnes
supermons wrote:Haha, fant en måte å gjøre det på
1. Trykk Post reply
2. Velg postene du vil quote i feltet under der du skriver posten din (Emnekontroll - Multiquote..?) ved å trykke Quote på innleggene.
3. Skriv posten din og publiser med Send
EksempelBikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Litt tungvindt, men det funker. Så derfor; multiquote? please?supermons wrote:Skal se om det finnes
Når jeg trykker quote på denne posten, skriver svaret her under, scroller ned på siden og finner de andre innleggene jeg har lyst å quote...?Bikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Det er ikke direkte multi quoting, slik som vi ser på advrider. Men fungerer jo helt på samme måte og like "lett" å håndtere (mener jeg)supermons wrote:Skal se om det finnes
Du kan enkelt qoute en ting, skrive svar før du legger inn neste innlegg som skal qutes?KliffArne wrote: Det fungerer jo sånn som du sier, men ser det blir litt knotete å legge inn en kommentar imellom hvert innlegg som kvotes. Knotete på den måten at alt flyter så tett i sammen, at man må være stødig med hvor man legger markøren for å treffe riktig plass.
Nå henger ikke jeg på sånne traktorforum, så vet ikke hvordan det fungerer der, men jeg fant ikke umiddelbart noen tilleggsfunksjonalitet som gir multiquote-knapp eller lignende..LordShaft wrote: Det er ikke direkte multi quoting, slik som vi ser på advrider. Men fungerer jo helt på samme måte og like "lett" å håndtere (mener jeg)![]()
Dette må prøves ...LordShaft wrote:Når jeg trykker quote på denne posten, skriver svaret her under, scroller ned på siden og finner de andre innleggene jeg har lyst å quote...?Bikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Det er ikke direkte multi quoting, slik som vi ser på advrider. Men fungerer jo helt på samme måte og like "lett" å håndtere (mener jeg)supermons wrote:Skal se om det finnes![]()
Du kan enkelt qoute en ting, skrive svar før du legger inn neste innlegg som skal qutes?KliffArne wrote: Det fungerer jo sånn som du sier, men ser det blir litt knotete å legge inn en kommentar imellom hvert innlegg som kvotes. Knotete på den måten at alt flyter så tett i sammen, at man må være stødig med hvor man legger markøren for å treffe riktig plass.Hos meg fungerer det hvertfall veldig greit
... og det funker helt strålendeKliffArne wrote:supermons wrote:Haha, fant en måte å gjøre det på
1. Trykk Post reply
2. Velg postene du vil quote i feltet under der du skriver posten din (Emnekontroll - Multiquote..?) ved å trykke Quote på innleggene.
EksempelBikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Litt tungvindt, men det funker. Så derfor; multiquote? please?supermons wrote:Skal se om det finnes
Det fungerer jo sånn som du sier, men ser det blir litt knotete å legge inn en kommentar imellom hvert innlegg som kvotes. Knotete på den måten at alt flyter så tett i sammen, at man må være stødig med hvor man legger markøren for å treffe riktig plass.
Jepp, ser sånn utjhn wrote:Dette må prøves ...LordShaft wrote:Når jeg trykker quote på denne posten, skriver svaret her under, scroller ned på siden og finner de andre innleggene jeg har lyst å quote...?Bikeridr wrote:Bare lurer, er det mulig å få inn en multiquote-knapp i postene.
Det er ikke direkte multi quoting, slik som vi ser på advrider. Men fungerer jo helt på samme måte og like "lett" å håndtere (mener jeg)supermons wrote:Skal se om det finnes![]()
Du kan enkelt qoute en ting, skrive svar før du legger inn neste innlegg som skal qutes?KliffArne wrote: Det fungerer jo sånn som du sier, men ser det blir litt knotete å legge inn en kommentar imellom hvert innlegg som kvotes. Knotete på den måten at alt flyter så tett i sammen, at man må være stødig med hvor man legger markøren for å treffe riktig plass.Hos meg fungerer det hvertfall veldig greit
... og det funker helt strålendeKliffArne wrote:supermons wrote:Haha, fant en måte å gjøre det på
1. Trykk Post reply
Eksempel
Det fungerer jo sånn som du sier, men ser det blir litt knotete å legge inn en kommentar imellom hvert innlegg som kvotes. Knotete på den måten at alt flyter så tett i sammen, at man må være stødig med hvor man legger markøren for å treffe riktig plass.
KliffArne wrote:supermons wrote:Haha, fant en måte å gjøre det på
1. Trykk Post reply
Ja jeg tror det går litt igjen fra hva en er vant med! Selv liker jeg funksjonen som vi har best, da jeg kan konsentrere meg om å quote og svare "en om gangen"KliffArne wrote:Hehe, hele gjenget i arbeid![]()
Ser at lordshaft har funnet løsningen, skrive svar til hvert innlegg man vil quote før man quoter neste![]()
Selv har jeg vært vant med å merke alle innlegg jeg vil quote først, for så å svare hver enkelt etterpå.