Noen som tilfeldigvis kjenner til en som er villig å leie ut campingvogn på ACR 13-17 august?
Bobil kan også være et alternativ.
Vi er 3 voksne mannfolk som skal kjøre der mandag til torsdag 14-17 august (ankommer 13.aug), og sovesal eller telt frister ikke for gamle skrotter som må ha skjønnhetsøvn før runde etter runde på ACR
Noen som tilfeldigvis kjenner til en som er villig å leie ut campingvogn på ACR 13-17 august?
Vi er 3 voksne mannfolk som skal kjøre der mandag til torsdag 14-17 august (ankommer 13.aug), og sovesal eller telt frister ikke for gamle skrotter som må ha skjønnhetsøvn før runde etter runde på ACR
Mvh "sikre betalere"
Jeg skal forhøre meg litt og kommer tilbake til saken. Jeg bor jo nesten på ACR men har ikke campingvogn sjøl, men har da venner
Problemet kan være at folket har ferie da, men fellesferien er jo i juli..
Mvh "sikre betalere"
Jeg skal forhøre meg litt og kommer tilbake til saken. Jeg bor jo nesten på ACR men har ikke campingvogn sjøl, men har da venner
Problemet kan være at folket har ferie da, men fellesferien er jo i juli..
Takk skal du ha DrGreve (tenkte nett på deg da jeg la inn innlegget) Vi er alle rundt 50, så fornuftige karer (tror vi sjøl iallefall - hehe)
Får vi med utvask i prisen er det ekstra toppers. Planlegger å starte returen etter kjøringen torsdag...
Hører fra deg!