Loud pipes save lives
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
I forbindelse med forbikjøring vil du uansett på ett eller annet tidspunkt ligge i en blindsone. Andre rundt deg i trafikken vil du aldri ha kontroll på, kun deg selv.Keihin wrote:Evt. _ikke_ ligge å cruise i blindsoner til buristene
Kjør Harley, og sørg for at andre ikke kan unngå åhøre at du kommer. (dessuten så er det trivelig å kjøre HD).
- Desmo
- MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900 - Location: Lena
Amen til det! (Unntatt det med å kjøre H-D. Det har jeg ikke prøvd,så jeg vet ikke om det er trivelig.)Banditbiker wrote:I forbindelse med forbikjøring vil du uansett på ett eller annet tidspunkt ligge i en blindsone. Andre rundt deg i trafikken vil du aldri ha kontroll på, kun deg selv.Keihin wrote:Evt. _ikke_ ligge å cruise i blindsoner til buristene
Kjør Harley, og sørg for at andre ikke kan unngå åhøre at du kommer. (dessuten så er det trivelig å kjøre HD).

"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo

-Pogo

Det er en stor forskjell i å ligge i blindsonen, enn å kjøre forbi blindsonen. jeg har gjort det til vane jeg, at hver gang jeg skal forbi en bil så gasser jeg bare litt ekstra. Skal jeg bare cruise så ligger jeg slik at jeg ikke kan bli most inn til siden. Selvsagt forutsatt at det ikke er for tett trafikk, for da vil det bli ytterst vanskelig 

Jada, jeg kjører også forbi biler, og er dermed innom blindsoner. Jeg "ligger" dog ikke der, men passer på å passere i brøkdelen av et sekund. Du kjører jo HD, så er kanskje litt vanskelig å forklareBanditbiker wrote:I forbindelse med forbikjøring vil du uansett på ett eller annet tidspunkt ligge i en blindsone. Andre rundt deg i trafikken vil du aldri ha kontroll på, kun deg selv.Keihin wrote:Evt. _ikke_ ligge å cruise i blindsoner til buristene