Hei. Er det noen som har tenkt å feire 17. Mai med kjøredressen på? Jeg har tenkt meg på tur men har ingen planer uten om at jeg må være i Lærdal på fredags kveld. Er åpen for det meste, men grusveger ligger høyt på lista.
Jeg driver å forhandler med sjefen i hus! Det ligger enda godt an til tap, men mulig jeg kan plystre avgårde på ettermiddag, ta meg et teltdøgn før jeg nyter fredagen tilbake og jobb i helgen
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Kjempegreier, jeg må se om jeg klarer å få tak i ny slange til bakdekket, klarte faen meg å punktere dritten når jeg la om dekk i dag. Neste gang blir det sykkel uten slange.
Trondgv wrote:Kjempegreier, jeg må se om jeg klarer å få tak i ny slange til bakdekket, klarte faen meg å punktere dritten når jeg la om dekk i dag. Neste gang blir det sykkel uten slange.
Trondgv wrote:Kjempegreier, jeg må se om jeg klarer å få tak i ny slange til bakdekket, klarte faen meg å punktere dritten når jeg la om dekk i dag. Neste gang blir det sykkel uten slange.
Glemte du å se "How to" videoen min først?
Jeg gjorde nok det ja. Merka at det var litt lite luft i dekket når det ble glatt i en sving. Den lokale MC sjappa har forhåpentligvis ny slange på lager, vis ikke må jeg finne frem lappesakene.
Biltema har greit utvalg av slanger. De har også en sånn sak man skrur i ventilen for å få den på rett plass, mulig du kjenner til den allerede. Har ihvertfall hjulpet meg flere ganger.
inunf wrote:Biltema har greit utvalg av slanger. De har også en sånn sak man skrur i ventilen for å få den på rett plass, mulig du kjenner til den allerede. Har ihvertfall hjulpet meg flere ganger.
Fikk ordna meg med ny slange. Den er i smaleste laget men skal gå greit. Alt sånt verktøy er tilgjengelig nedpå klubben [emoji106]
inunf wrote:Biltema har greit utvalg av slanger. De har også en sånn sak man skrur i ventilen for å få den på rett plass, mulig du kjenner til den allerede. Har ihvertfall hjulpet meg flere ganger.
Fikk ordna meg med ny slange. Den er i smaleste laget men skal gå greit. Alt sånt verktøy er tilgjengelig nedpå klubben [emoji106]
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Ser det er det nye Rally STR dekket... blir spennende å høre om du blir fornøyd
Spikere kan BRENNE i helvete, 2 jævla km kom jeg før lufta var borte. Blir ikke noe tur på meg fra i morgen av i alle fall.. Og det med en helt ny slange
Trondgv wrote:Spikere kan BRENNE i helvete, 2 jævla km kom jeg før lufta var borte. Blir ikke noe tur på meg fra i morgen av i alle fall.. Og det med en helt ny slange
Kanskje på tide å se "How to" videoen min snart? [emoji12][emoji23][emoji23][emoji85]
Trondgv wrote:Spikere kan BRENNE i helvete, 2 jævla km kom jeg før lufta var borte. Blir ikke noe tur på meg fra i morgen av i alle fall.. Og det med en helt ny slange
Kanskje på tide å se "How to" videoen min snart? [emoji12][emoji23][emoji23][emoji85]
Forhindrer den spikere i vegen? [emoji23]
Ah. Leste litt kjapt der ja. Fikk ikke med meg spikeren.
Det er ikke mulig å ha så jævlig uflaks? Men må si jeg er forbann spent på de Pirelli dekkene.... Noe i meg vil veldig at de skal holde godt over 10.000km og ha mye av samme asfaltegenskapene til Angel GT Selv om det er mye å forvente av et slikt dekk. Men det må jo være en grunn til at alle skryter så hemningsløst av det dekket der.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app