Den godeste Walter Colebatch hadde jommen meg lagt ut film også, på jutuben... her var noen timer med underholdning for en hardtarbeidende offshorekar...
Re: Eksterne reisereferater
Posted: 31 Jan 2019 20:21
by tshansen
Kant1 wrote:
Den godeste Walter Colebatch hadde jommen meg lagt ut film også, på jutuben... her var noen timer med underholdning for en hardtarbeidende offshorekar...
Det er få som klarer skryte for så å klage over hvor mye han jobber, men jeg kjenner en som har svart belte
Den godeste Walter Colebatch hadde jommen meg lagt ut film også, på jutuben... her var noen timer med underholdning for en hardtarbeidende offshorekar...
Gutta som har forstått det! Her var det ikke noe KTM nei
Re: Eksterne reisereferater
Posted: 31 Jan 2019 23:56
by kvase
Ikke vondt dette heller fra Marocco
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube-iframe][/youtube-iframe]
Re: Eksterne reisereferater
Posted: 01 Feb 2019 00:46
by knutk
Borg wrote:
.........
Gutta som har forstått det! Her var det ikke noe KTM nei
Eh... Ikke for å pisse i brønnen, men når man kommer til episode 10 plukker de opp tre nye deltagere, hvorav 1 kjører KTM . De kommer seg av gårde, men KTM stopper etter 300M.
Den blir slept omtrent like mye som den kjører for egen maskin.
------------
Nå kunne jeg stoppet her og klappet meg på magen, men det skal i rettferdighetens navn nevnes at der i ettertid viste seg å være ett problem som de ikke fikk løst før KTM en ble frakta tilbake til England. Den hadde en dårlig bensinpumpe, og jeg synes å erindre at dette var et problem KTM hadde en periode. Problemet er selvsagt løst...
WC ble tydligvis ikke skremt av episoden. Da han senere skulle bytte ut BMWen etter ca 150 000 km falt valget på en KTM som ble tungt modifisert. Atter en gang finnes der nyanser. BMWen han benyttet var basert på en X-Challenge, som BMW bare bygde i 2 - 3 år. X-challenge var en lettere og litt sprekere utgave av F650 GS, og "broren" til Borgs BMW. Således kan man si at KTM i praksis var det eneste alternativet om han skulle ha en lett sykkel å bygge videre på (Xchallenge veide 144 kg)
Om man har tid til overs anbefaler jeg hele rapporten på Advrider. (linket i tidligere tråder)