håper seint i mars,, kanskje tidlig april men skjer kanskje ikke før midten av april.. men du fane ikke nevn det.. jeg hadde nesten glemt sykler nå også kommer du med denne fæle påmindern
Tja...det tidligste jeg var ute med sykkelen var 10 mars i 2004. Kult nok, men tre dager senere var det selvsagt snøstorm, og jeg måtte ta buss hjem fra jobb i fullt skinn. stilig...
15. Mars! Min bursdag (Tilfeldigvis en symbolsk dato i MC-verden også). DÅ skal kjøringen begynne, siden då får jeg lappen til beistet mitt som ble flytta ut av gangen siden pappa kommer hjem i morgen
Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja
Gixxerman wrote:Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja
Er det HEEEELT sikkert nå Gixxerman? Håper virkelig du får deg gixxer nå as, det fortjener du
Tumbleweed wrote:Tja...det tidligste jeg var ute med sykkelen var 10 mars i 2004. Kult nok, men tre dager senere var det selvsagt snøstorm, og jeg måtte ta buss hjem fra jobb i fullt skinn. stilig...
T'Weed
Slik gjør en EKTE entusiast.. de andre venter på det "sikre" været...
Har selv nedtelling nå.. nå er det ikke lenge til!
Var på jobb og kjørte i kanonvær bort om morgenen, var på jobb i 10 timer og innen jeg var ferdig hadde det snødd mange cm Måtte kjøre den opp til en av jobbens garasjer og sette den der en god stund til jeg kunne kjøre igjen Ble en skikkelig stolt fyr på bussen hjem ja
Gixxerman wrote:Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja
Er det HEEEELT sikkert nå Gixxerman? Håper virkelig du får deg gixxer nå as, det fortjener du