Ikke lenge igjen nå da...

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
R

Ikke lenge igjen nå da...

Post by R »

Sånn ca. tre måneder + - en ukes tid... :D Til biken kan tas ut... :wink:
Kriz

Post by Kriz »

Spørs hvor du bor vel :)

håper seint i mars,, kanskje tidlig april men skjer kanskje ikke før midten av april.. men du fane ikke nevn det.. jeg hadde nesten glemt sykler nå også kommer du med denne fæle påmindern
Bernt`ern

Post by Bernt`ern »

Ja - og om du sier at det er kun 3 lønninger til vi kan ta`n ut - høres det enda kortere ut....... 8)
Living is Riding....
ralm

Post by ralm »

Bah vurderer å selge min akkurat da og streve med å kjøpe ny!
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Tja...det tidligste jeg var ute med sykkelen var 10 mars i 2004. Kult nok, men tre dager senere var det selvsagt snøstorm, og jeg måtte ta buss hjem fra jobb i fullt skinn. stilig...

T'Weed
Eike_Oak

Post by Eike_Oak »

15. Mars! Min bursdag (Tilfeldigvis en symbolsk dato i MC-verden også). DÅ skal kjøringen begynne, siden då får jeg lappen til beistet mitt som ble flytta ut av gangen siden pappa kommer hjem i morgen :( :lol:
- Skyt her -
Kriz

Post by Kriz »

sikker på at du får lappen a?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå :twisted: For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja :wink:
ChristR

Post by ChristR »

Kriz wrote:sikker på at du får lappen a?
Moppelappen burde vel gå greit.. :P :P :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Ja ja, i fjor var det Langfredag første turen rundt Byneset, Påska er jo seinere i år så vi får tro at det blir mot påsketider +/- 8)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
R

Post by R »

Gixxerman wrote:Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå :twisted: For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja :wink:
Er det HEEEELT sikkert nå Gixxerman? Håper virkelig du får deg gixxer nå as, det fortjener du ;)
Cartman

Post by Cartman »

Tumbleweed wrote:Tja...det tidligste jeg var ute med sykkelen var 10 mars i 2004. Kult nok, men tre dager senere var det selvsagt snøstorm, og jeg måtte ta buss hjem fra jobb i fullt skinn. stilig...

T'Weed
Slik gjør en EKTE entusiast.. :D de andre venter på det "sikre" været...

Har selv nedtelling nå.. nå er det ikke lenge til!
Winalot

Post by Winalot »

jeg også måtte gjøre det der i fjor :oops:

Var på jobb og kjørte i kanonvær bort om morgenen, var på jobb i 10 timer og innen jeg var ferdig hadde det snødd mange cm :roll: Måtte kjøre den opp til en av jobbens garasjer og sette den der en god stund til jeg kunne kjøre igjen :) Ble en skikkelig stolt fyr på bussen hjem ja :roll:
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

R wrote:
Gixxerman wrote:Ja det er pokker meg ikke lenge igjen nå :twisted: For meg så vet jeg egentlig ikke om jeg får startet fra dag én, men det blir hvertfall tidligst 15.mars eller senest 15.april at jeg kjøper bike. Den første måneden der er jo uansett pain in the ass kaldt uansett da så, men det kommer nok til å krible litt her og der ja :wink:
Er det HEEEELT sikkert nå Gixxerman? Håper virkelig du får deg gixxer nå as, det fortjener du ;)
Står ikke og poserer her for ingenting da :lol:
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Post by Ragnhild »

Er vel helst linselus-syndromet det der :smt044 :smt043 :smt046
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Post Reply