Mægnalf`s cave =)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Mægnalf`s cave =)

Post by Magnalf »

Får vel hive meg på jeg og da ^ ^,

Mitt egentlige navn er Magne, er født 26.09.87 og bor hos faren min på et lite gårdsbruk mellom Sem og Andebu i Stokke kommune (innvikla :lol: ) ca 10min fra Tønsberg. Er også en del oppe hos morra mi som har flytta til Veggli i Buskerud av alle steder (btw, veien herifra og opp dit og videre anbefales med sykkel, mye svinger og artig rute :) )

Jeg har valgt den mekaniske "veien" på skolen, gikk VK1 Kjøretøy i fjor og går i år VK1 Transportfag. Drømmen har alltid vært å gå i "pappas fotspor" og bli yrkessjåfør, men pga manglende informasjon det første året så ble det ikke noe av. Men vil ikke si at VK1 Kjøretøy var bortkastet av den grunn :) .

Jeg interesserer meg for det meste som kan gå framover på ett eller annet vis, enten det er båt, bil, fly, mc eller lastebil. De tre siste spesielt :P

Har alltid likt følelsen av å kjøre tohjulinger. Ikke bare å kjøre litt for fort, men følelsen av å legge seg ned i svinger og cruise bortover landeveien. Hvordan sykkelen holder seg på veien ved hjelp av fysikkens regler i de forskjellige situasjonene fascinerer meg.

For tiden er jeg også på utkikk etter en mellomtung sportssykkel. Hvilken jeg ender opp med vil jeg oppdatere her så får de som har lyst se...:)

Og husk folkens, It`s not the fart that kills, it`s the smell! Ride safe 8)
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Var ute og prøvde å starte den gamle Tempo`n i dag, men var liten respons, gjorde seg rå hele tida. Får vente til det er litt tørrere på grusen så det blir litt lettere å trille igang :lol:
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Var hos tannlegen i dag, null hull! :D Og etter all dritten jeg pleier å ete.. :roll:

Hmm jeg tenkte litt (tenker ofte altfor mye). Skarpsynet til mennesker i dag er vel på 3-4 grader. Kanskje i fremtiden går det ann å operere øyet slik at det blir f.eks 20-30 grader! Det hadde vært villt. Også hadde det sikkert kosta masse penger så alle de fattige hadde sikkert ikke hatt råd. Man hadde sikkert krevd det som kvalifikasjon på enkelte jobber også....hadde sikkert blitt et helvete ut av hele greia... heh :P
Road Rider c" ,)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Flink du :D

Hehe, var da litt av noen ting du tenkte på da :)

Eg tenker heller i den banen at når de finner ut hvordan vi kan bruke hele hjernekapasiteten vår, DA snakker vi om kule ting :D
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Ja du sier noe... :P Det er jo sykt mye tomrom inni der. Men jeg tror faktisk noe av det allerede er i bruk til en slags 6 sans av noe slag. Det er så sykt mye rare ting som skjer i hverdagen syns jeg, som f.eks at man tror det ringer på døra..også går man opp og sjekker, ingen der. 5 min senere så ringer det på døra, og da er det noen der!! :? Blir på en måte "advart".

Det er jo litt fett da :mrgreen:

Mulig det er jeg som er gal da men..lol
Road Rider c" ,)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Neida, slikt skjer meg hele tiden det. Ser f.eks bort på mobilen, og fem sekunder senere så blinker den og ringer :lol: I militæret f.eks så våknet jeg alltid 5 minutter før den hersens trudelutten gikk. Gadd ikke bruke vekkeklokke, for det skjedd hver eneste gang. No kidding :)
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

lol-..-.

Er ikkej godt å si hva som er der ute, men en ting er sikkert.. Vet eg ikkje om det vil eg heller ikkje vite det :D
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

BTW, hva skjer med "Damens forum"? :lol: Har det alltid vært her? Restricted access, Admins og alle damene :lol: Pimp house
Road Rider c" ,)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Alltid vært sånn ja. Er så få damer, så da burde de jo få lov til å ha sin egen lille bule :)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

speedy gonzales 2 wrote:
Eg tenker heller i den banen at når de finner ut hvordan vi kan bruke hele hjernekapasiteten vår, DA snakker vi om kule ting :D

Det fant de ut på 60-tallet. Det kaltes LSD. Flere av de som prøvde har ikke "landa" ennå. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Det finns jo andre måter for å øke hjernekapasiteten, som ikke fordrer bruk av kjemiske substanser, men Magnalf tenkte kanskje i andre baner :?:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
Speedy Gonzales
Posts: 1715
Joined: 24 May 2005 14:08
MC: Z1000 08
Location: Os

Post by Speedy Gonzales »

Jalmar wrote:
speedy gonzales 2 wrote:
Eg tenker heller i den banen at når de finner ut hvordan vi kan bruke hele hjernekapasiteten vår, DA snakker vi om kule ting :D

Det fant de ut på 60-tallet. Det kaltes LSD. Flere av de som prøvde har ikke "landa" ennå. :shock:
'

Hehe..

Saken er jo egentlig den at per dags dato så er ikkje menneske skapt/klar osv til å bruke mer enn den lille prosenten vi bruker. Folk som er "for smarte" er jo rett og slett gale!

Så eg er da ihvertfall langt i fra gal :lol:

Ps: vet den var dårlig men har fått noen øl innabords så da ser du liksom som oftest litt lysere på ting :D
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Bare jeg får vridd rulla, og åpnet boksen en lørdagskveld så er jeg happy. Mer kunnskap trengs ikke :lol:
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

:lol:

Kjørte inn til by`n nettopp.

Først kom en støgg Caddy forbi meg i 40 sona i sikkert 80. Så kom purken etter. Jeg ga gass og fulgte etter mens jeg lo for meg selv hehe. Purken slo på blålysa, og ut kom en jæævli høy kar og blåste i nesa akkurat som "The Monk" gjør i filmen "Mean Machine" etter han er takla, går bort til Caddy-duden, og ser på han med syke boleøyne! Haha var lættis å se på, Caddy-duden så vettskremt ut :lol:
Road Rider c" ,)
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

I morgen skal jeg avgårde og se på en sykkel.

Bare håper den ikke er solgt, hehe :roll: :smt050
Road Rider c" ,)
Post Reply