Hvor mye jeg kommer til å skrive her er nå så sin sak.
Det avhenger av tid og inspirasjon.
For jeg prøver å blogge litt her også:
http://www.vgb.no/7641/
Og så leker jeg litt med hjemmeside(r) innimellom også.
http://www.femice.com/
Og så jobber jeg jo på dagtid... sover på natta...
Og tenkte jeg skulle kjøre litt mc innimellom og da begrenser pc og skrivetiden seg noe...
Vel - litt sånn startinfo:
Jeg er jente/dame/kvinne/hunkjønn (stryk det som ikke passer) på 39 år.
Fyller 40 i år

Jeg er født i Trondheim men har vokst opp i Asker, men siden det er stedet Gud glemte og Fanden forlot så stakk jeg også da jeg hadde fylt 19. Flyttet inn til Oslo og etter å ha bodd flere steder der så endte jeg opp på et lite sted øst for Oslo

Har hatt mc-lappen siden jeg var 18, og dro rett fra biltilsynet og ned til Jeco og hentet en splitter ny Honda CBX750F. Sort med rød og grå stripe

Men så gikk det som det ofte gjør.... jeg skulle etterhvert bli mamma og motorsykkelen hadde dårlig plass til barnevogna og ble byttet ut med bil.
Så gikk det 12 år før jeg igjen kjøpte meg mc....
Samtidig som jeg traff min nåværende samboer Trond, drev jeg og så meg om etter en sykkel. Jeg hadde ikke mye penger og hadde ikke kjørt mc på mange år så jeg var jo ikke sikker på at jeg fortsatt ville like det...
Så jeg var på jakt etter noe billig. Endte opp med en 1986 Yamaha XJ600.
Jeg likte å kjøre mc fortsatt

Den lille Yamahaen hadde jeg tre sesonger.
Da byttet jeg den ut med en Suzuki Freewind. En endunker.
Etter to år med denne kom vi i 2004 i den situasjon at vi fikk råd til å kjøpe oss hver vår splitter nye Suzuki V-strom. Trond tok ut en 1000 og jeg en 650.
Storkoser oss med disse syklene, og blir godmodig ertet av venner i mc-miljøet. De kaller oss hr og fru v-strom.
Innimellom sitter jeg på med Trond også.
Det er helt greit å sitte på, og jeg forstår de som holder seg der. De har glede av mc-kjøringen de også.
Vel - dette var starten på mc-forumetbloggen min....
Så får vi se om ikke jeg får klort ned litt mer sånn dann og vann....
Takk for at du tok deg tid til å lese helt hit

Hilsen Irene