Sett på NSR i dag...
Sett på NSR i dag...
Og den var ikke serlig pen, mindre skader på alle kåpedeler, den ene ringen på fordemperen svetter og kjeden var nesten i bakken
ellers virket den fin. Han skal ha 24 000 for den men jeg tror jeg kan få den ned i 22, skal jeg ta'n ? Er gått 41000km, '97 mod

- Skyt her -
-
-
Den kan ikke være verdt mere enn 15000kr.
Lekkende simringer og slakt kjede viser bare at eieren har gitt beng og at dette ikke er noe bra sykkel. Mest sannsynlig er resten av sykkelen fucka og sylinderen er på The highway to skjæring.
En kompis kjøte netopp en 2000 nsr som hadde gått ca 30.000km til 18000kr.
Lekkende simringer og slakt kjede viser bare at eieren har gitt beng og at dette ikke er noe bra sykkel. Mest sannsynlig er resten av sykkelen fucka og sylinderen er på The highway to skjæring.
En kompis kjøte netopp en 2000 nsr som hadde gått ca 30.000km til 18000kr.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Hadde du noen sykler i tankene? Har kun 28k til rådighetmil0 wrote:Jeg råder deg til å kjøpe en annen sykkel for all del!
Honda deler er sviin dyre. En simmering til fordemper og nye kåpedeler, kanskje nytt drevsett, da har du ikke mere i sparegrisen din![]()
kjørt 41000km da kommer det problemer etter hvert.
- Skyt her -
Aprilia RS?Eike_Oak wrote:Hadde du noen sykler i tankene? Har kun 28k til rådighetmil0 wrote:Jeg råder deg til å kjøpe en annen sykkel for all del!
Honda deler er sviin dyre. En simmering til fordemper og nye kåpedeler, kanskje nytt drevsett, da har du ikke mere i sparegrisen din![]()

Får mange bra NSR til 28000kr da.
2002 Aprilia RS 125 SBK
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Nå er ikke du så veldig objektiv i denne saken heller daChristR wrote:Aprilia RS?Eike_Oak wrote:Hadde du noen sykler i tankene? Har kun 28k til rådighetmil0 wrote:Jeg råder deg til å kjøpe en annen sykkel for all del!
Får mange bra NSR til 28000kr da.

Men det stemmer det, du får mange (bedre!) sykler enn den der til 28000!