Ikke lett å forklare detaljert om ting jeg vet for lite om.. men jeg skal gjøre ett forsøk :oops:
Her er problemet:
-Jeg må skru tomgangen ganske høyt for at den skal gå på tomgang. Skrur jeg den ned, så stopper den enten med det samme, eller etter ca 30 sek.
-Når den går på tomgang, er det en klakkelyd fra forgasserne.. Høres ut som om det er for god plass, slik at stemplene slår borti veggene.
-Hvis jeg vrir for fort på gassen når den står på tomgang, så stopper den vanligvis.
-Når jeg kjører og begynner "nedenfra" så tar det litt tid før den kommer, men når den først kommer, så kommer den fort.
-Noen ganger når jeg kjører rolig, så fjusker den en gang i blandt. Har ikke merket noe til det når jeg gir på.
Det er godt mulig at noe av det jeg beskriver skal være sånn, og at det er bare jeg som er litt paranoid. Men som sagt, så er dette min første sykkel, og føler meg like grønn som fargen på den
Det letteste er vel egentlig å sette den bort på ett verksted, og få de til å justere den, men da er jeg jo egentlig like langt.. har lyst til å lære litt og..