Supermotard sykkel!

Prat om lett MC.
Post Reply
Jonas

Supermotard sykkel!

Post by Jonas »

Hei folkens!

Jeg bare lurer på om det er noen som har noen erfaringer eller anbefalinger når det gjelder 125cc supermotard sykler? Jeg er på utkikk etter noe gromme saker som er rått og kjøre. Jeg er bare interesert i og vite om ting som det er mulig og registrere ,fordi den skal kunne brukes hele tiden. Anbefalinger og erfaringer hadde vært kjempe flott og høre fra dere som vet eller kan noe om det! Jeg er bare nyskjerrig på hva dere har og si om det!
X-lett sykkel: Daelim Roadwin med 250cc motor=ristet i stykker. Nå er jeg på utgikk etter en supermotard sykkel. Hva med kanksje TM Black Dream eller KTM EXC?

M.H.V
Jonas
gsxr-(r)

Post by gsxr-(r) »

Hei! Jeg så du hadde Tm dream, KTM exe og husqvarna SM på ønskelista på
"top5" lett mc. Skal du ha TM dream må du drite penger :P
Jeg ville gått for EXC..den går villere enn de fleste lett mc..bedre enn exe ..nå er det da ikke fler nye av de i verden, men du kan sjekke http://www.autodb.no og http://www.finn.no så kanskje du finner noe :wink:
Exc'n er regga for 1 pers, kommer lovlig kun med 5,7hk, men tar du vekk koppen over luftfilter, skifter dyse til 180 ell no og skifter effektannlegget (alt følger med) går den sååå vilt. :P 35hk+.....

Lykke til 8)
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Jonas

Post by Jonas »

Hei gsxr-(r).

Ja ,så du mener det at å kjøpe TM Black Dream er borkasta penger. At du ikke får det du betaler for? Men visst KTM EXC ikke selges nye lenger følger alt det du nevnte med da, selvom du kjøper det brukt? Eller er dette lett og billig å få tak i senere? Ganske kjipt at den bare leveres med 5,7 hk orginalt. Det er jo omtrent likt som en moppe! Og det er jo ihvertfall ikke det jeg er på utkikk etter. Har du noe mere informasjon om KTM EXC, siden du har en selv? Ble mere interesert i den sykkel da!!

På forhånd takk!
X-lett sykkel: Daelim Roadwin med 250cc motor=ristet i stykker. Nå er jeg på utgikk etter en supermotard sykkel. Hva med kanksje TM Black Dream eller KTM EXC?

M.H.V
Jonas
patrick

Post by patrick »

hei! jeg har en TM smm BLACKDREAM 125 til salgs 2005 mod. gått 31km ta kontakt da vel? helt rå og kjøre drar alt annet av lett sykkel er jeg sikker på!!!
patrick

Post by patrick »

trenger ikke gjøre no med tmen den drar som f*** orginal.. helt skremmende..
gsxr-(r)

Post by gsxr-(r) »

Jonas wrote:Hei gsxr-(r).

Ja ,så du mener det at å kjøpe TM Black Dream er borkasta penger. At du ikke får det du betaler for? Men visst KTM EXC ikke selges nye lenger følger alt det du nevnte med da, selvom du kjøper det brukt? Eller er dette lett og billig å få tak i senere? Ganske kjipt at den bare leveres med 5,7 hk orginalt. Det er jo omtrent likt som en moppe! Og det er jo ihvertfall ikke det jeg er på utkikk etter. Har du noe mere informasjon om KTM EXC, siden du har en selv? Ble mere interesert i den sykkel da!!

På forhånd takk!
jeg skrev ikke at TM er borkasta penger, men at den koster flesk. Exc'n koster skiit mye fra før av, og TM er å ta vann over hodet når det gjelder pengebruken fra min side.
Men hvis du har lyst på nye Exc, har jeg hørt et rykte om at det skulle være igjen 1 eller noe på Ride.as i Bergen :? bare no en fyr sa....alt som trengs for å få den uplombert følger med fra sjappa...får med det uplomberte annlegget og dyser følger med... det er ikke stress... Det er nok ingen som kjører med 5,7hk med den sykkelen her i Norge skal du se..de fleste kjører nok med litt mer effekt...er det noe mer du lurer på kan du bare sende meg en PM :wink:
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
Extra

Post by Extra »

Mye koster TM Black Dream? måten du forteller det på, så tror jeg den koster rundt 80 - 100 000,- :shock:
Honda NSR 02
patrick

Post by patrick »

den koster 89 000,- ny.. selger den for rundt 69 000,- så taper en del i forhold til at den er som ny men det går..
patrick

Post by patrick »

tm blackdream 125 til salgs!
Post Reply