supermons

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Da har jeg kjøpt disse hanskene og denne ryggskinna :) Fargene på bildene matcher ikke.. Beskyttelsen på hanskene er i sølv, og ryggskinna er gul istedenfor rød.. Men den skal jo under jakka, så det gjør ingenting.. Sammen med militærstøvlene så har jeg nå mesteparten som trengs av kjøreutstyr..
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Og da er det jammen med på tide med pause, etter å ha vært ute og kjørt i hele dag og vist frem sykkelen :D

Bilder kommer nok i løpet av dagen, må bare vaske den litt og få knipsa noen bilder.. Og det er så kuuuult å ha sykkel!
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Image

Image

:D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Post by tshansen »

Grei sykkel det der.

Er helt fantastisk med egen sykkel 8) Blir nok en del turer framover tipper jeg...... å ikke glem å ta bilder :wink:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjekk sak det der. Alle må vi jo starte en plass. Hadde jo selv eldre R tidligere i våres og det kan være vel så moro det :)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kjekk sak det der. Alle må vi jo starte en plass. Hadde jo selv eldre R tidligere i våres og det kan være vel så moro det :)
Og før det hadde du en DR,som truet med å gå i oppløsning! :P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Haha, tror jeg har lest om den ;)

Det er jo en gammel sykkel med en del skraper i plastikken.. Men for den prisen jeg fikk den til så kan jeg godt fikse litt ting og tang. Parkerte sykkelen nå, og der står den nok til jeg får skilt som ikke er røde på den..
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Og da blir det enda en dag med røde skilt i morgen :D

Kommer ikke til å få skilt på den før til våren, så skal kjøre litt mer i morgen og se om jeg finner noe jeg må fikse i løpet av vinteren. Ser det er meldt bra vær, så kommer nok til å kjøre masse (bortsett fra når forelesningene mine er). Vurderer også å ta en tur til Tyrigrava, siden det er onsdag :)
Pollti

Post by Pollti »

Fortvil ei ! Billig plastikk finner du på E-bay.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Pollti: Fortvil ei ! Billig plastikk finner du på E-bay.
Har sett en del der, må bare skru av plastikken og sjekke nøyaktig hva jeg trenger nytt. Så kan jeg sitte og glo på ebay i hele vinter :)
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

Blir en slags bay-watch det da. :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Jalmar:Blir en slags bay-watch det da. :shock:
Bare uten David Hasselhoff håper jeg :roll:
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Drittvær :(
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Desmo wrote:
Kjekk sak det der. Alle må vi jo starte en plass. Hadde jo selv eldre R tidligere i våres og det kan være vel så moro det :)
Og før det hadde du en DR,som truet med å gå i oppløsning! :P
Man ser da bare forover i tid :P
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Og da er jeg helt kjørt :P

Startet dagen med å kjøre til innom jobben for å vise frem sykkelen, også dro jeg på skolen etterpå. Etter forelesning dro jeg mot Asker. Kjørte meg bort masse utover i Bærum (bare koslig egentlig, bli litt bedre kjent) og kom meg til slutt til Sandvika, der jeg stoppa og tanka. Er ikke vant til hvor mye som er på tanken, så ble bare for 80 kr :shock: Også jeg som trodde jeg snart gikk tom.. Etter det tok jeg turen gjennom Slependen, Billingstad, Holmen også innover mot Slemmestad. Stoppa og besøkte noen venner på veien, ble angrepet og nedsiklet av valpen deres :)

Etterpå dro jeg videre, kun oppholdt ved den Miljøgata (som aldri blir ferdig :( ) Etter fem minutter med å vente på folka som sto der og dirigerte og lata som de hadde peiling, så fortsatte jeg til Slemmestad og over mot Nærsnes. En liten stopp hos noen bekjente der, også videre til Sæter der jeg stoppet kjapt for å ta en telefon. Sto utenfor en frisørsalong ellernoe, og der satt det en morsom unge som spurte om sykkelen var min, og om jeg kunne dra den på bakhjulet :P

Fortsatte gjennom tunellen og opp på andre siden. Deretter gikk turen til Tyrigrava, der det så ut som de fleste dro akkurat når jeg kom. Var der rundt 8 engang, så begynte å bli ganske mørk. Så meg litt rundt, og fortsatte hjem igjen etterpå gjennom Holmlia, og via Nordstrand. Har aldri sett den veien der før, og det er godt gjort, for jeg bor ikke langt unna.

Så nå er jeg ganske kjørt, men det har vært en flott dag. Desverre litt våt og glatt asfalt på begynnelsen av dagen, men det bedret seg. Mulig det er litt surrete skrevet, retter det etter å ha slappet av litt..
Post Reply