ATV til besvær.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
rogdi
Posts: 15
Joined: 05 Jun 2006 13:35
Location: Verdal

ATV til besvær.

Post by rogdi »

Nå er jeg drittlei alle jyplinger med minicrossere og ATVer som driver og herjer rundt over alt og bedriver villmannskjøring i sentrumsgatene. De skaper utrygghet og dårlige holdninger mot alle som kjører MC og Motocross på seriøs basis. Her hvor jeg bor har dette tatt helt av, og politiet står helt maktesløse. Nå er det på tide at noen setter ned foten og sier at dette vil vi ikke ha! Finn dere en plass å kjøre hvor dere ikke er til fare og sjenanse for andre! :evil:
Kanskje det burde vært på samme måte som med håndvåpen; at man må være tilsluttet en godkjent klubb for å få kjøpe slike doninger.
OK. Det var dagens lille utblåsning, og alt føles straks litt bedre. 8) [/b]
Rogdi
User avatar
HÃ¥vi
Posts: 405
Joined: 26 Apr 2005 08:00
Location: Sandnes

Post by HÃ¥vi »

Er da flere "ville" mc-førere enn atv-førere?
Image
stiann
Posts: 122
Joined: 18 Sep 2005 21:48
Location: hamar

Post by stiann »

nå må du huske på at du har vert ung du og! de unge må jo få leke litt de også!
gsxr 750 street figther yamaha yzf r1
rogdi
Posts: 15
Joined: 05 Jun 2006 13:35
Location: Verdal

Post by rogdi »

Jeg beklager at jeg fikk det til å se ut som jeg mente ATVer spesielt. Det jeg mente var uregistrerte sykler som er beregnet for å bruke på bane eller lukket område. Og, ja, jeg likte også å leke meg da jeg var "ung" og gjør det fortsatt, men ikke på gangveier, fortauer og sentrumsgater. Det må da gå an å finne steder å leke hvor det kan foregå uten at andre får svi. Eller kanskje det er behovet for publikum som er for stort. :twisted:
Rogdi
Post Reply