heisan..
vurderer og bestille bremser,effekt annleg,powercomander,luft filter og en del annent stash fra indysuperbikes,derfor lurer jeg på om noen har erfaring fra dem? er vel kredit kort som gjelder i usa?
mvh kim
noen som har erfaring med indysuperbikes.com?
noen som har erfaring med indysuperbikes.com?
04 mod fs650 motard sykkel
Jeg bestilte komplett Yoshimura og et kåpeglass derfra i fjor. Fikk en mail med en oppsporingskode, og på null tid var pakka i Køln....Det så ut som den lå der noen dager , men plutselig ringte en blid kar fra UPS (tror jeg) og sa han var der jeg bor og kunne levere på døra! Tror det gikk maks en uke fra jeg sendte mailen til grombitene var hjemme hos meg:-)
Indysuperbike sendte delene som garantierstatning for at jeg skulle slippe mva, men den gikk ikke nei....men ble bra pris uansett! Jeg betalte delene med visa når jeg bestilte, hadde sendt mail først for å høre hva frakta kom på.
Lykke til med stæsjet!
Indysuperbike sendte delene som garantierstatning for at jeg skulle slippe mva, men den gikk ikke nei....men ble bra pris uansett! Jeg betalte delene med visa når jeg bestilte, hadde sendt mail først for å høre hva frakta kom på.
Lykke til med stæsjet!
GSX-R 750 98 modell
Audi A4 tsq
Audi A4 tsq