MC alarmer
MC alarmer
noen som har no erfaring med disse? nå så står sykkelen min i en felles garasje, med to skivelåser og en felglås.. burde jeg skaffe alarm på denne? er disse no tess?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
-
Tyveri er ikke min største skrekk i fellesgarasje.
Små, snørrete unger med fritidsproblemer derimot....
Naboen har sin i fellesgarasjen- han fant små fotavtrykk på tanken
Og bryterne står stadig i posisjoner han ikke har forlatt dem i.
Ville byttet et par av låsene i en alarm jeg
(våre står rett utenfor stue/soveromsvindu inne på tunet i borettslaget. Naboene skriker, men de får bare klappe igjen, inntil de lager låsbart MC-bur i en av garasjene)
Små, snørrete unger med fritidsproblemer derimot....
Naboen har sin i fellesgarasjen- han fant små fotavtrykk på tanken

Ville byttet et par av låsene i en alarm jeg

(våre står rett utenfor stue/soveromsvindu inne på tunet i borettslaget. Naboene skriker, men de får bare klappe igjen, inntil de lager låsbart MC-bur i en av garasjene)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
grunn til at den er såpass låst er at jeg ikke har lappen enda og ikke bruker den til dagli.. så den står der og jeg får ikke sett hvordan lille barnet har det
har mc-trekk jeg og.. får legge over det og..

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
En kompis av meg fant ut at han bare måtte prøvesitte en Buell sykkel utenfor skolen.. Endte opp med at alarmen gikkKosh wrote: men det er kanskje vanskelig å stille dem inn slik at de utløser ved litt klatring, men ikke gir falske alarmer.

Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
-
Hallooooo!!! Enkelte ting gjør man bare ikke. Å sette seg på en sykkel uten å spørre eieren først, er en av dem!!Hawken wrote:En kompis av meg fant ut at han bare måtte prøvesitte en Buell sykkel utenfor skolen.. Endte opp med at alarmen gikkKosh wrote: men det er kanskje vanskelig å stille dem inn slik at de utløser ved litt klatring, men ikke gir falske alarmer.

Håper vedkommende setter seg på en Harley fra en ryggmerkeklubb neste gang. Han sitter neppe godt på en stund etterpå da, om eieren ser ham....
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
man setter seg ikke på en bil som står parker f.eks .. og en sykkel kan lett veltes +div når små snørrvalper skal prøvesitte.. så jah, dem hadde nok fått deng jah... så dere som ser min sykkel på grava utover. ikke sett dere på den uten lov. haha
er enig me deg .... hadde ikke blitt happy om jeg så en vilt fremmende sitte på sykkel'n minRH racing wrote:man setter seg ikke på en bil som står parker f.eks .. og en sykkel kan lett veltes +div når små snørrvalper skal prøvesitte.. så jah, dem hadde nok fått deng jah... så dere som ser min sykkel på grava utover. ikke sett dere på den uten lov. haha

over til mc alarm..er det mye jobb og montere?
- LinnSurion
Fikk en Defa-alarm av faren til en kompis av meg som mente at jeg ikke ville ha den (han ble lei av at den gikk av for ingenting). Da jeg skulle motere den så leste jeg i bruksanvisningen at "Ledningene er sorte av sikkerhetshensyn. De er merket med lapper fra fabrikk, og vi ber installatøren om å fjerne merkene etter at alarmen er installert." Jahoo! Masse svarte avklipte ledninger som kan være hva som helst. Prosjektet ble skrinlagt ganske fort, selv om jeg fortsatt har rabatt for alarm i forsikringen 

jeg hadde defa alarm på bilen en gang.. så begynte detta å fucke up. så jeg dro ut hele driten.. men tenkte ikke på å si til forsikringa da. så blei bilen stjålet.. jeg meldte i fra og alt sånn jeg.. etter noen timer fant politiet bilen.,. dumpet i ei grøft ikke så langt unna.. denne blei da kjørt ned på If for tekniske bevis.. oi, da fant dem ut at det ikke var alarm i bilen, da fikk jeg regres på både utrykning, tauing, fikk ikke noe for stjålet stereo, + at jeg fikk parkerings avgift da den stod nede hos if.. i ett døgn.. dyyyyyrt!!