Page 1 of 2
Hva skal jeg velge?
Posted: 11 Jul 2006 00:59
by 748R
Siter og tenker fælt nå, har bestemt meg fof å selge den ene Duccen min. En 2001 Monster 750. Har også en 2000 Ducc 748R Har finni 2 stk valget står mellom (viss dem ikke er solgt før jeg har bestemt meg da

)
Her er linker til de 2 vidunderene noen som kan bestemme for meg??? Gjerne med noen innspill om hvorfor jeg burde velge den
PS: Drar til Italia imorgen tidlig for å hente mere inspirason

Så er borte i 2 uker
http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospec ... me=fogarty
http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/prospec ... me=fogarty
Posted: 11 Jul 2006 01:02
by Gixxerman
Hadde tatt nummer to da jeg ikke liker det nye Duc-designet

Forøvrig likte jeg ikke alle klistremerkene på nummer 2 heller da, men men. Ikke jeg som skal ha den

Posted: 11 Jul 2006 03:48
by Magnalf
Enig..kan si det sånn at hadde nr 2 vært knall rød hadde den vært dritfet

Posted: 11 Jul 2006 10:35
by Borg
Siden det er samme karen som selger begge to i Holmestrand så er d vel bare å ta turen å prøve dem

Posted: 11 Jul 2006 16:20
by Desmo
Bayliss'en er jo
sjelden,og mye penere enn 748. Men for å gjøre det enda vanskeligere, har dem jo en 996SPS også.

Posted: 11 Jul 2006 16:30
by Gixxerman
Hva gjør Bayliss'en spesiell ? Klistremerkene

Posted: 11 Jul 2006 16:38
by Desmo
Gixxerman wrote:Hva gjør Bayliss'en spesiell ? Klistremerkene

Det,og hvor mange som ble bygd. Planene var i utgangspunktet 300, som kunne økes til 500 hvis etterspørselen tilsa det.
Posted: 13 Jul 2006 11:37
by inunf
Jeg stemmer på Baylissen. Bedre utseende og kraftigere motor. Men begge to er ganske fete mc'er. Du kan vel egentlig ikke velge feil her...
Posted: 14 Jul 2006 23:28
by adoniz
998'n kjøp den

Posted: 26 Jul 2006 11:37
by 748R
Har mest lyst på baylissen ja, men fikk noen syke ideer mens jeg var i Italia nå... Selge begge Duccene mine nå, og dra tilbake og kjøpe 2 stk tidlig neste sommer. Og kjøre hjem til Norge... Men da må jeg kjøpe meg en billig japse som jeg kan ha og farte rundt på så lenge, kan jo ikke være uten sykkel heller.. Noen som har importert sykkler før? er det lønnsomt økonomisk? tips og vink om dette...
Posted: 27 Jul 2006 22:52
by orion
Ducati 749R uten tvil! den rompa er finere en damene i "Vi Menn" har!

Posted: 22 Aug 2006 19:19
by 748R
Blei desverre ingen av de syklene, men begge duccène mine er for salg nå så vi får se hva som skjer, vanskelig og få solgt sykkler på denne tidenav året gitt

Posted: 22 Aug 2006 22:56
by adoniz
hah! thomas jo!

Posted: 22 Aug 2006 23:00
by adoniz
Sjekka opp import fra sverige engang i tida. Det er iallefall ikke lønnsomt!
Masse fine avgifter å betale..
ps: Husk at du må ha mc til neste års roadracingbegivenhet!

Posted: 22 Aug 2006 23:01
by adoniz
http://www.tyskland.org/mc.htm
faktisk 417kr pr kw i avgift.. Du skal få sykkelen sinnsykt billig om det skal lønne seg..
Kanskje på en helt ny en da.,.
Sjekket på feks en 2003 r1 her da..
Beregningsgrunnlag for volum: 998 cm3
Kr. 0.00 av de forste 125 cm3 0.00
Kr. 32.25 av de neste 775 cm3 +24993.75
Kr. 70.72 av de neste 98 cm3 +6930.56
Total =31924.31
Beregningsgrunnlag for effekt: 111.72 kw
Kr. 0.00 av de forste 11 kw 0.00
Kr. 417.84 av de neste 100.72 kw +42084.84
Total =42084.84
Over 74000 i avgifter..!!!