Hva gjør jeg for å få vekk "skvettlappen"? hvordan får jeg det penest mulig?
Kappe det slik som vist på bildet?
Noen vil kanskje nevne at det vil sprute når jeg kjører uten, men det gjør det no også! må gjøre rein jakka på ryggen og "bakhodet" på hjelmen når det er drittvær
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Er ganske mange som monterer en såkalt "hugger" (trorjegdetheter) for å unngå sprut. Da kan du kappe det du ønsker av bakskjerm. Gjør et søk på "hugger Honda vfr800" så ser du antagelig selv....
Men vil også ha vekk den lippa for å få det til å se finere ut
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jepp, skjønner. Men da må du kappe, eller demontere hele plastskjermen. (og da må du sikkert finne en annen løsning for å feste skiltet). Sikkert smartest å montere hugger, og demontere skjermen. Da har du alltids mulighet til å igjenopprette sykkelen som original.
da må jeg demontere hele bakenden. bakskjermen går i ett med all plastikken i "hjulbuen" altså jeg må finne ny bakende som ikke har dette. med andre ord "dyrt?" ehhe
men er ett godt poeng i å kunne bevare sykkelen orginal!
Får ta meg en tur opp i garasjen i morra å se hva jeg kan få til! men ser ut som jeg blir nødt å kappe.
Hugger er jo glimrende, beskytter jo støtdemperen også
ja det blir nok helt klart penest, men hva vil noe slikt koste? må vel få det lakket selv også? her snakker vi vel litt kroner og ører!
Som sykkel ikke koster nok fra før hehe
Den på bilden kostar $225 CAD, lackad och klar till montering. Det blir knappt 1300 NOK. Så tillkommer väl frakt och eventuellt norsk moms om du inte hittar den i Norge.
Hmmm må snuse litt rundt! se om jeg finner noe her i norge