hvilken skal jeg velge??
hvilken skal jeg velge??
Hei. jeg er da ny her! 15 år, snart 16 som er på jakt etter en lett-mc! vuderte første Honda Shadow, men pga høg pris ser eg nå på litt billigere typer!
de merkene jeg har vudert mest er: yamaha viagro
Daelim Daystar
yamaha dragstar(litt høg pris)
Etter som jeg har sett har daystaren kraftigere motor! men er dette en brukenes lett-mc? bra meke med lite feil?
mvh mads
de merkene jeg har vudert mest er: yamaha viagro
Daelim Daystar
yamaha dragstar(litt høg pris)
Etter som jeg har sett har daystaren kraftigere motor! men er dette en brukenes lett-mc? bra meke med lite feil?
mvh mads
eg har sjølv daystar... og er meget fornøgd... har ikkje nokon feil utenom at batteriet må skifast, men er jo 5 år blitt. menne etter min eigen meining så er dette blant dei tøffaste 125 "Chopperane" som er på markedet... og sykkelen er meget god å kjøre.... og så er jo den billig!... og går rimelig bra, klarer 110 på sletta uten problem, og dette klarte eg også med 2 personer på... og så ved litt nedover bakke så er det mulig å få den i 120 har eg hørt, uten at eg har prøvd sjølv, for har enda ikkje lappen, har lært korleis det kan gå
og varigo den er ganske dau har eg hørt, har ein kompis som har prøvd meget mange sykler, har sjølv hatt, varadero, mito, varigo, har nå raptor... han har testa ein god del andre sykler også, og han ville kjøpe min etter ein prøvetur, han syntest den var så god og avslappande å kjøre
men eg ville ikkje selge den:P den kjem til a-å så eg er fornøgd vertfall...

no: Honda cbr 600F 1998 mod
(x) 125ccm daelim daystar 01 mod
(x) 50 ccm yamaha salient 85 mod
- LinnSurion
- LinnSurion
har sjølv plate som du liker å kalle det, men syntest det er enda meir Chopper stil med eiker, men heilt greitt sånn den er nå :)berre det er litt meir å vaske, for bak så har den ein tildens å bli litt olje søl på felgen.. litt skrubbing så blir de bra igjen:)
no: Honda cbr 600F 1998 mod