STENG/SLETT DENNE!
- Thunder Storm
STENG/SLETT DENNE!
STENG/SLETT DENNE
Last edited by Thunder Storm on 26 Feb 2007 21:13, edited 1 time in total.
-
SMC har samme motor som Kazea og Barossa etter det jeg vet, men SMC koster litt mer, hvorfor vet jeg ikke. Kjøpte min nye Kazea 2005 mod til 19.900.- uten skilter. Har hørt rykter om at Barossa nå lager sine motorer på egen fabrikk, dette for de det ble litt trøbbel med samarbeidet med Kazea og SMC. Sikkert ikke dumt å kjøpe en Kazea som sikkert er en del rimeligere enn SMC.
Min Kazea virker bra, men det kjente "morgen rykket" ble aldri borte. Min Kazea hadde ikke revers, så derfor ble den solgt etter hvert. Det var også litt dumt den ikke hadde diff, da den var vanskelig å svinge med på asfalt.
Min Kazea virker bra, men det kjente "morgen rykket" ble aldri borte. Min Kazea hadde ikke revers, så derfor ble den solgt etter hvert. Det var også litt dumt den ikke hadde diff, da den var vanskelig å svinge med på asfalt.
Re: SMC mistral 50
Hei kjøpte en for ca 1 måned siden.Er veldig fornøyd men savner tank måler og kikstart.Thunder Storm wrote:Hei, er nå på veg til å kjøpe meg en SMC mistral 50ccm på autozpider.no
Link: http://www.autozpider.no/smc_50_mistral ... ped/cms/87
Håper noen har erfaringer eller meninger om denne, slik at jeg kan bli skikkelig overbevist
Takker for alle svar:)
Skal skifte sylinder, dyse og drev( foran )på den.
SMC sin 50cc er stor og veldig bra å kjøre
- TraktorKongen