STENG/SLETT DENNE!

Prat om ATV og Cross
Post Reply
Thunder Storm

STENG/SLETT DENNE!

Post by Thunder Storm »

STENG/SLETT DENNE
Last edited by Thunder Storm on 26 Feb 2007 21:13, edited 1 time in total.
Andy_Pandy

Post by Andy_Pandy »

Har også sett på denna atv`n. Lurer veldig på hvordan denne er å kjøre
toppkraft

Post by toppkraft »

SMC har samme motor som Kazea og Barossa etter det jeg vet, men SMC koster litt mer, hvorfor vet jeg ikke. Kjøpte min nye Kazea 2005 mod til 19.900.- uten skilter. Har hørt rykter om at Barossa nå lager sine motorer på egen fabrikk, dette for de det ble litt trøbbel med samarbeidet med Kazea og SMC. Sikkert ikke dumt å kjøpe en Kazea som sikkert er en del rimeligere enn SMC.

Min Kazea virker bra, men det kjente "morgen rykket" ble aldri borte. Min Kazea hadde ikke revers, så derfor ble den solgt etter hvert. Det var også litt dumt den ikke hadde diff, da den var vanskelig å svinge med på asfalt.
aos2

Re: SMC mistral 50

Post by aos2 »

Thunder Storm wrote:Hei, er nå på veg til å kjøpe meg en SMC mistral 50ccm på autozpider.no

Link: http://www.autozpider.no/smc_50_mistral ... ped/cms/87

Håper noen har erfaringer eller meninger om denne, slik at jeg kan bli skikkelig overbevist :)

Takker for alle svar:)
Hei kjøpte en for ca 1 måned siden.Er veldig fornøyd men savner tank måler og kikstart.
Skal skifte sylinder, dyse og drev( foran )på den.
SMC sin 50cc er stor og veldig bra å kjøre
Steen

Post by Steen »

Er det noen meninger om hvem som er best av smc mistrall eller acces streak. Bli konfirmant i år å skal kanskje kjøpe atv. :)
TraktorKongen

Post by TraktorKongen »

Hei! Det er jeg som er "Thunder Storm", lagde meg bare en ny bruker.
har faktisk kjøpt meg atv, en Aero RX 50, er meget fornøyd så langt, men den må nok trimmes 8)
Aero RX 50 - ATV
Valtra - Traktor
Post Reply