Kort og greit om meg;
31 år (32 om altfor kort tid...

Kjørte mopeder og motocross fra ganske ung alder (YZ125 og YZ250), og var aldri i tvil om at jeg skulle ha MC lappen og MC når jeg ble 18.
Så sånn ble det, jeg tok bil og MC lappen samtidig.
Første syklen jeg hadde, var en Yamaha XT600 Tenere, og etter det en Honda XRV 750 Africa Twin.
Kjørte mye fra sesongen 91 og ut sesongen 94. Solgte så Africa Twin'en fordi jeg måtte ha bil, og har angret bittert ever since

Lånte sykler og kjørte sporadisk noen år etter dette, men har omtrent ikke kjørt nå siden 2000.
Vel, nå skal jeg kjøpe sykkel igjen og har bestemt meg for en Yamaha FJ 1100 (evt. 1200 - får se hva økonomien tillater). Det er en sykkel jeg har hatt lyst på i mange år, spesielt etter at en tremenning av meg hadde en sånn sykkel en stund.
Sånn jeg ser det, får jeg benytte sjansen til å kjøre litt igjen nå. Jeg har jo samboer, og vi planlegger vel barn innen ikke så altfor lang tid frem.
Ikke planlagt noen spesiell tur enda, men ett par kamerater av meg med MC snakker om en ukes tur på vestlandet ett eller annet sted i sommer.
Burde vel få dratt med meg de på ett treff eller to også, men de er mer einstøinger når det kommer til MC og treff o.l. Var mye på treff selv i tidligere år.
Jeg har forøvrig meldt meg inn i NMCU igjen, og vil mest trolig melde meg inn i NAF MC Mjøsa igjen også.
Tror dette får holde for nå - kommer sikkert mer etterhvert... spesielt etter at jeg nå får meg sykkel!