Hansker

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
moppen
Posts: 84
Joined: 13 Aug 2006 10:15
Location: Vesterålen

Hansker

Post by moppen »

Jeg henvendte meg til Jofama Halvarssons, etter at en søm var glidd ut på mine nye hansker. Var dette standard for deres produkter? ( Jeg hadde nærmest kjøpt hansker i blinde, i tiltro til at dette var et anerkjent merke). Tilsynelatende uten reaksjon. Men i dag ankom en pakke uanmeldt fra Sverige: Et nytt par hansker av samme størrelse og type! Service!!! :)
Kawasaki er en livsstil, alle de andre er bare motorsykler
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

kjører selv med halvarson hansker.. brukt dem kun slutten av denne sessongen, nå har skinnlappen inne i den ene hansken løsnet. så blir nok å koste på en skikkelig dyr hanske til året.. er lei billig møk (ja, jeg vet man får foskjellig kvalitet på Halvarson og)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjøpte noen billige sommerhansker, Halvarsson ja, somer i skinn og er veldig deilige å bruke. Nesten blitt litt glad i dem :lol: men sømmene har løsnet til borrelåsstrammingen på høyre side. Aldri vært i bakken, og vært forsiktig. Jaja, kosta 500 spenn og var faen meg verdt det :wink:
User avatar
Tekumseh
Posts: 2075
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Fant meg hansker med spenne og skinnfrynser på jeg. De kosta det samme som Jofama og Halvarsson, men de var tøffere. 400,- spenn der gitt.
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Har aldri hatt noe problem med mine Halvarsson hansker jeg da.
De kosta 600kr og jeg tror de er nesten uten skader selv etter en grøftetur. Synes det er god valutta for pengene.
Gode og varme var de, og behagelige også! Jeg har vært veldig fornøyd med dem.
User avatar
Tekumseh
Posts: 2075
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Post by Tekumseh »

Er det noen spesiell polstring på Halvarsson-hanskene da?
Her er mine:
Image
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Om det er polstring...det kommer vel ann på hvilken modell du kjøper :wink:
User avatar
YukMouth
Posts: 11
Joined: 13 Aug 2006 21:32
MC: CBR 600 F 2000 mod
Location: Trondheim

Post by YukMouth »

Jeg har Halvarsons Apex hanske, og de er etter min menig helt råe! De sitter som smurt på handa, (ja som hånd i hanske?). Og de er virkelig bra polstret. Eneste minuset med dem er at de kan bli litt kalde. Men det er jo ikke noe problem midt på sommeren! Kan legge inn ett bilde av de litt senere.
Post Reply