vega

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

vega

Post by vega »

Bloggen hmm vel får ta det store skrittet da. heter stian å bor i tr.heim er egentlig fra vega å flyttet hit i 97 etter jeg fikk jobb som tungvogn mekaniker på team trafikk (stor trives her) har vega som klenge navn så det får holde som nick :roll: er født i 72 å kjører suzuki men skal selge den, skal ha HD (planen er at når HD`n er nedbetalt skal jeg køpe en gammel R sykkel å bygge om til streetfighter) en annen grunn er at de som jeg bruker å kjøre sammen med har fått noen prikker men jeg har hatt flax å den varer ikke evig :twisted: å har man HD så legger man om kjørestilen. man har en tendens med en japse(liker å ha nedbrekk i sving) å bruke det den kan gi på et eller annet punkt i eierforholdet. også står HD seg stødig men høyt :cry: i pris så man kan jo se på det som en investering hehe. ellers på fritiden så er det vel som andre... party i helgene å jobber i uka. liker å gå på konsert (var på hayseed dixie sist 8) ). musikksmak er fra Hardcore til Stonerrock samt industrial. synes også motorsport er arti f.eks hillclimb som er tre ganger i året her :D
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Velkommen til forumet Vega Image
Du har iallefall planen klar.. ikke alle som har planlagt to sykler fremover :D
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Jepp velkommen.

Når er det foresten hillclimb i trheim? Jeg går utifra at det er Riggen MC som har det i år også?!
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Helmaxs

Post by vega »

hehe er kansje ikke den som tenker så mye før man handler men greit å ha en plan i allefall. skal ha HD i år (helst før jeg drar til vega), når det gjelder nr to sykkel så en gammel FXR det plasten er knust får man jo kastet etter seg. men må da få solgt den jeg har først da :lol:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

NoName wrote:Jepp velkommen.

Når er det foresten hillclimb i trheim? Jeg går utifra at det er Riggen MC som har det i år også?!
Sjekk riggenmc.com eller krangnesmotor.no
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

dato ang hillclimb

Post by vega »

4.6 til dirtydudes mc (de har sikkert ny klubbhuset ferdi til da)
18.6 rubbish mc
10.9 riggen mc
ta med godt vær å humør :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

På hengende håret!

Post by vega »

her i forige uke hadde vi i tr.heim besøk av keiserparet å i den anledning holdt purken på å trenet til det besøket tidligere den uken....... det var ikke jeg klar over :oops: så jeg kjørte for en gangs skyld igjennom området til Ntnu å før du kommer opp bakketoppen så er det en deilig sving men fantastisk dossering (å jeg mata på i den) å når jeg kommer opp på bakketoppen ser jeg 5 polis sykkler å tre biler :shock: jeg bremsa ned for livet å tenkte tosktosktosktosk!!!! å de stygge blikkene jeg fikk!!! men med et under så lot de meg kjøre videre (de trakk vel den sluttningen at jeg fikk slippe med skrekken) skal følge mere med på nyhetene om statsbesøk i fremtiden for jeg vil ikke oppleve en sånn situasjon igjen. god helg! (har fri imorra hehe) :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

hehe skummel den.. :P
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Mandager suger!!!!

Post by vega »

jeg vet ikke hva det er men det er noe muffens med mandager..... som f.eks igår så holdt jeg på med bremsoverhaling på bakakselen på en buss å jeg måtte også skiftet simmeringer på navene bak fordi de var defekte, når vi skulle til å montere så sa jeg til kollegaen at han måtte for all del huske på å legge indre lager på plass før han satte inn tettnigsringene så klarer jeg å gjøre det motsatte selv!!!! å ikke nok med det når jeg hadde demontert(simmeringene blir jo ødelagt i prosessen) så glemte jeg å sette inn oljeaviser ringen........ måtte demontere igjen :shock: kunne like gjærne blitt hjemme igår :( PS: en indre simmering sats koster ca 2000kr jeg ødela for ca 4000kr plus timene
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Mandager suger!!!!

Post by NoName »

vega wrote: PS: en indre simmering sats koster ca 2000kr jeg ødela for ca 4000kr plus timene
Hehe... Hurra.. Det er dyrt å ha deg i drift skjønner jeg.. :D
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Re: Mandager suger!!!!

Post by TDK »

vega wrote:jeg vet ikke hva det er men det er noe muffens med mandager..... som f.eks igår så holdt jeg på med bremsoverhaling på bakakselen på en buss å jeg måtte også skiftet simmeringer på navene bak fordi de var defekte, når vi skulle til å montere så sa jeg til kollegaen at han måtte for all del huske på å legge indre lager på plass før han satte inn tettnigsringene så klarer jeg å gjøre det motsatte selv!!!! å ikke nok med det når jeg hadde demontert(simmeringene blir jo ødelagt i prosessen) så glemte jeg å sette inn oljeaviser ringen........ måtte demontere igjen :shock: kunne like gjærne blitt hjemme igår :( PS: en indre simmering sats koster ca 2000kr jeg ødela for ca 4000kr plus timene
Hørtes ikke gøy ut....

Koselig og få enda flere medlemmer her på forumet da!
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

obs obs

Post by vega »

datoen til hillclimb hos dirtydudes er forandret til den 16 juli bare så dere vet det. å ja jeg er dyr å ha i jobb he he "heldigvis så er det i sammendrag små summer for bedriften sin del" en ting skal være sikkert deler til tunge kjøretøy koster mye f.eks en motor til en volvo B10B koster 80000kr pluss moms å så kommer timene for å bytte den atpåtil :shock: så den summen jeg ødela for er små penger "men irriterende :evil:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

Typisk!!! når det er hillclimb å det er jo fest etterpå så har jeg såklart Kveldskift dagen etterpå :evil: har mistanke om at det er en stor konspirasjon på gang :shock:. gleder meg til helga uansett sykkeldrag på nyhavna å hillclimb på rubbish mc å feriepengene er på kontoen :twisted:
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
vega
Posts: 579
Joined: 08 May 2005 19:35
Location: Tr.heim

Post by vega »

Yees 8) sykkelen er solgt å kisen kommer å henter den til helga må montere givi settet fordi han kommer med fly. har tatt den siste finishen på den nye klosser foran å bak,bremseveske o.l. polert potta å strammet kjeden...... nesten vondt å se den dra snufs men nå skal det handles ny å det kvikt :) åja tips til alle smør inn gjennomgangs tappen (den som går igjennom ørene på bremseklossene) med kobberpasta for det glemte jeg på ene siden foran sist å det fikk jeg igjen nå. måtte borre ut bolten å bruke extraktor sett på den å klarte jo såklart å glippe med skiftnøkkelen å har nå et rundt kutt over øyenbrynet (blødde som f...) å en ny bolt kostet 169 kr som jeg kunne ha spart meg hadde jeg brukt huet til annet enn ambolt :evil: skiftet også filter å olje så nå er tipp topp til han tar den med seg til bergen
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

1. Bruk aldig skiftnøkkel.
2. Så nå kjøper du vel min sykkel... :smt003
Post Reply