Tja, hva er dette da? Såvidt meg bekjent kan man ikke bytte chip på noen japanske sykler. Alle hjernene er "hermetiske", og dermed bytter man hele boksen med typisk en Power Commander.
Hvis dette er en sånn "lurium" boks som henger seg på de eksisterende signalene og på magisk vis "overstyrer" de, så sier det seg selv at det er begrenset hvor bra det kan være.
Uansett er det jo et "låst" oppsett, som ikke gir deg mulighet til å tilpasse til _din_ sykkel, noe som er nødvendig hvis det skal bli bra.
Skal jeg tippe så er kanskje dette bare en tenningsforskyver inkl. oppjustering av tenningskutt. Tipper de ikke får justert på mer bensin, og da blir effektgevinsten deretter. Maks 5% økning. I værste fall gjør den ingenting som helst
180hk på hjulet i en 750? Ikke narr meg til å le

Turbo gir 200 liksom... Er noen som regner effekt slik:
- Effektanlegg (Produsent oppgir opp til 20hk ekstra)
- PC (Produsent oppgir opp til 20hk ekstra)
- Åpent luftfilter (Produsent oppgir opp til 10hk ekstra)
- V Power bensin (Produsent oppgir opp til 5hk ekstra)
Oi, jeg har visst fått 55hk ekstra jeg! =) Hui som det går...