Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!

FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsrsimen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??
Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!
Har du noen gang sett fp 180 vs fp 154? Eller hvilke erfaringer har du som kjører i 120 km/tmathiazz wrote:skal være mulig og passere 200km/t med 160cc sylinder og fullt oppsett.
(160cc sylinder går bedre en 180cc)
Pille wrote:FP CDI, FP eksosventilstyring, FP potte, powerfilter, dreving, trimveiv, trimsylinder, dyse opp, trimclutch, større gasser osv osv..mange trimalternativer til nsrsimen h wrote:Hva kan jeg gjøre for å få mest mulig effekt ut av nsren min? jeg kan vel gjøre mer enn å sette på effektanlegg??
Hva er det kjappeste man kan kjøre med full trim?
Og hvor fort går den på 0-100 km/t?
Takker for svar!!!!
vil tro at du kan få en nsr opp i 170 iaffall med FULL blodtrimm..kanskje mere og? 0-100 vet jeg ikke, kjenner ingen som har nsr så