Jeg chatter en del med moped- og mc-interesserte ungdommer, er selv 18 år gammel, og en del av de drikker ikke kaffe. Mc-forumets medlemmer er eldre enn det, så jeg er nysgjerrig.
Jeg drikker som oftest 1-2 kopper kaffe hver morgen, ikke så fryktelig mye. har ikke tid til mer Kjempegodt i alle fall!
Det går stort sett i Frieles Frokostkaffe og Frieles Cafe Noir. Sistnevnte er mørkbrent, ekstra sterk med en temmelig spesiell, litt søt ettersmak! Anbefales.
Så, liker du kaffe? Hvilket merke foretrekker du/Hvilke merker foretrekker du? Hvilket merke kan du ikke fordra/Hvilke merker kan du ikke fordra? Hvor ofte og hvor mye drikker du?
Lager/drikker aldri kaffe hjemme, men på jobben går det 4-5 kopper daglig.
Kanskje pga at den er gratis?
Blir noe mer pigg av kaffe, men har en lei tendens til å virke overtrøtt med følgende dårlig humor av all kaffien.
Eneste gangen jeg har klart å røre kaffi var på ett nachspiel en gang, å da var det mer brennevin enn det var kaffi for å si det slik
Jeg har aldri klart smaken. Det lukter jævlig godt, men smaker helt pyton! Så jeg ser ingen grunn til å prøve å venne meg til svineriet
Jeg omgås folk som drikker store mengder hele tiden. Noe jeg igrunn sliter litt med å forstå. Men vi er alle forskjellig. Å bra er vel det
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg er 20 år, og er i følge fattern ikke blitt voksen ennå ettersom jeg ikke liker kaffe. Som LordShaft skriver, så lukter det godt, men det smaker pyton!
Nei jeg ser da ingen grunn til å bli voksen helt enda Vi unge leker mye bedre
Dette høres kanskje ut som ett dårlig sitat fra homsepatruljen, men jeg er faktisk veldig glad i te :oops:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Nuvel, det man får kjøpt nedpå den lokale Rimi sjappa kan vel ikke klassifiseres som god kaffe. Den standard Nescafe Gull er sånt jeg bare slenger i meg, ikke den beste akkurat. Har dog funnet ut at kvaliteten på vannet man bruker har stor betydning. På jobben har vi en vanndispenser hvor vannet blir renset. Kan tappe varmtvann rett fra den, og der smaker kaffen helt annerledes fra her hjemme f.eks. Gamle rør i blokka her
Økologisk kaffe, som nevnt lenger opp, er heller ikke å forkaste