last ned den free versjonen.. veldig fint og greit prog å bruke om du skal på ferie i utlandet.. bare pass på å skriv på engelsk og gjerne hvilket landt byen ligger i.. den vil ikke finne alle småsteder f.eks. og søker du på f.eks halden som jeg jgorde for morroskyld så tar du deg en tur til England men skriv Norway bak og du slipper en lang omvei bare zoom inn og kos dere.. meget bra prog..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Sjekk ut New York. Der hadde du sett hva som står på bilskiltene, om ikke vinkelenen hadde vært 90* på overflaten
Grand Canyon er også veldig godt laget. Der har de brukt masse tid, så om du setter på det alternativet som viser høydene i terrenget, blir det kjempe bra!
Jeg ble også sittende og leke meg med GE etter at RH la ut linken for nedlasting i går! Kjempeartig, selv om enkelte steder jeg ville se på kun hadde satellittbilder, og ikke flyfoto, som gir bedre kvalitet.. Men så absolutt stilig, og mye bedre enn å lese til eksamen
Flydude wrote:Sjekk ut New York. Der hadde du sett hva som står på bilskiltene, om ikke vinkelenen hadde vært 90* på overflaten
Grand Canyon er også veldig godt laget. Der har de brukt masse tid, så om du setter på det alternativet som viser høydene i terrenget, blir det kjempe bra!
Men hvis du tar turen forbi Trollveggen i Romsdalen vil du se noe rart. Rauma renner nemlig ikke i dalbunnen på GE. Den renner til og med i motbakke om en skal tro bildene.