lekker fra forgaffelen..

Verksted for moped, scooter, lett mc og ATV
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: lekker fra forgaffelen..

Post by speedfreak »

ErlingSG wrote:Nå er jo denne tråden over et år gammel men når du allikevel har bumpet den speedfreak kan jeg få spørrre hvorfor jeg ikke skal kjøpe nye simringer fra produsent?

Å Pokker, nå er det nå ikke jeg så bumpa den da vist du ser på svaret over meg ;-)
Sier da ikke at han ikke ska kjøpe fra produsenten??
Hvor sier jeg det? Sier han IKKE ska kjøpe fra/ Aprillia jeg, da den ikke passer.. å jeg sa han kunne kjøpe fra fks tools,tess o.l da de ofte har like god kvalitet til halve prisen av en orginal del fra Honda i dette tilfelet.
Å grunnen til jeg skrev det er fordi han spurte om hvor man skaffa disse..
Mere du lurte på så er det bare å spørre du :-s


Edit, jeg har vist rota her :shock:
Ble pluttseligt snakk om oppned gaffel her fra Aprillia om jeg skjønner rett, trodde de snakka om simmiringer fra Aprillia jeg.. jaja :-#
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: lekker fra forgaffelen..

Post by ErlingSG »

speedfreak wrote:
ErlingSG wrote:Nå er jo denne tråden over et år gammel men når du allikevel har bumpet den speedfreak kan jeg få spørrre hvorfor jeg ikke skal kjøpe nye simringer fra produsent?

Å Pokker, nå er det nå ikke jeg så bumpa den da vist du ser på svaret over meg ;-)
Sier da ikke at han ikke ska kjøpe fra produsenten??
Hvor sier jeg det? Sier han IKKE ska kjøpe fra/ Aprillia jeg, da den ikke passer.. å jeg sa han kunne kjøpe fra fks tools,tess o.l da de ofte har like god kvalitet til halve prisen av en orginal del fra Honda i dette tilfelet.
Å grunnen til jeg skrev det er fordi han spurte om hvor man skaffa disse..
Mere du lurte på så er det bare å spørre du :-s


Edit, jeg har vist rota her :shock:
Ble pluttseligt snakk om oppned gaffel her fra Aprillia om jeg skjønner rett, trodde de snakka om simmiringer fra Aprillia jeg.. jaja :-#
Detter litt ut her, leste ikke tråden så gikk bare ut i fra at NeoN var ute etter simringer til en Aprilia jeg. Tror egentlig vi bare forvirrer hverandre nå :P
User avatar
speedfreak
Posts: 399
Joined: 27 Jan 2007 17:56
MC: 00`mod Yamaha YZF R6.
88`mod Yamaha RD 350 LC YPVS F2.
86`mod Yamaha RD 125 Lc YPVS.
55`mod Jawa CZ 150.
Location: Øyno

Re: lekker fra forgaffelen..

Post by speedfreak »

:lol: ja fy oss....
Men da er vi enige da å freden i verden består en dag til ;-)
Det er bedre å kjøre i 80 på felgen en å kræsje i 180 med elgen!!

UPonONE
Bakken
Posts: 2
Joined: 14 Mar 2008 16:35
MC: Cagiva mito sevenspeed:D 93 mod:P hakke sett andre som er like:P

Fylle opp demper(e)

Post by Bakken »

Vet noen hvordan man fyller en demper til cagiva?:S må man ha noe spesialvektøy eller noe? :? svar så fort som mulig om du vet noe:) å hvis dere hadde giddi kunne dere svart på msn adressa mi også:) Martin_atv4@hotmail.com :)
Post Reply