Post bilder av Biler

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Omtalte den på Autofil, Jan Erik skrøt som pokker av den og hadde store forventninger.

Jeg bare satt der som ett stort "WTF?"
- Skyt her -
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Den nye Alfaen er vel en av de flotteste bilene som kommer i 2007....

Image

Image

Eller er det bare meg??

Men den er vel ikke så langt fra uoppnåelig tenker jeg.


Mvh
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

den nye alfane med V12 motoren blir nok digg.. 666hk!!!!!! wow!! motor for meg :D *sikkle* V12 - 5,7liter. 6 T28 Garrett Turbo ladere. Dobble ladeluftkjøler med org vanninsprøytning... *sikkle mere*


(teknisk info hentet fra alfaklubb sidene)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Den Alfaen var nydelig :) Minner en del om et annet italiensk merke. Får litt 550 Maranello assosiasjoner :)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Eike_Oak wrote:Omtalte den på Autofil, Jan Erik skrøt som pokker av den og hadde store forventninger.

Jeg bare satt der som ett stort "WTF?"
Du går vel ikke rundt og tror at hr. Larsen lager seriøs forbrukeropplysning på NRK? At mannen som vokste opp i Hunndalen ved Gjøvik har fått NRK til å sende disse programmene han har laget, er vel et bevis for at NRK vil prøve å møte konkuransen fra mere "trendy, ungdommelige,hippe og tabloide" reklamefiansierte TV-kanaler.
Kan enda ikke huske å ha sett ett eneste Autofil-program, hvor hr. Larsen har sagt noe negativt om det han har vist fram. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

Gixxerman wrote:Den Alfaen var nydelig :) Minner en del om et annet italiensk merke. Får litt 550 Maranello assosiasjoner :)
kanskje fordi det er samme konsernert for tiden ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

RH racing wrote:
Gixxerman wrote:Den Alfaen var nydelig :) Minner en del om et annet italiensk merke. Får litt 550 Maranello assosiasjoner :)
kanskje fordi det er samme konsernert for tiden ;)
Synes den har noen likhetstrekk med Maserati også jeg.Uansett en lekker bil!
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Desmo wrote: Kan enda ikke huske å ha sett ett eneste Autofil-program, hvor hr. Larsen har sagt noe negativt om det han har vist fram. :wink:
Det har jeg også lagt merke til.
User avatar
adoniz
Posts: 881
Joined: 20 May 2005 20:53

Post by adoniz »

Alas wrote:Den nye Alfaen er vel en av de flotteste bilene som kommer i 2007....

Image

Image

Eller er det bare meg??

Men den er vel ikke så langt fra uoppnåelig tenker jeg.


Mvh
Megafin! De kan å tegne biler de der :)
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Image

Image


Synes denne er tøff jeg ,nye 2009 Camaro :)
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Har veldig sansen for Ferrari Testarossa, F40 er også veldign fin, men ingenting slår pyntingen langs siden av Testarossa.
Skulle likt å se e Testarossa med bakenden til en F40, bedre kan det nesten ikke bli :P
Image
Image
Image
Image
Image

Lamborghini Countach er også stilig, men jeg finner ingen bra, høyoppløste bilder av den. Minner meg veldig om Cannonball Run filmene.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Om bildene er bra,kan diskuteres. Men her er da et "knippe" av den "tøffeste" bilen som er laget i Italia;
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
:P
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Jeg syns Diablon ser noe bedre ut ja... :wink:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

Diablo er en cult bil... digger dens firkantede former... dn var rå når denne kom... alle gutters drøm vil jeg tro ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

Som sikkert noen av dere her vet så jobber jeg med Porscher til daglig.. men er uansett ikke no fanatikker av disse. men noe av det råeste "fabriksbugde" greine jeg vet om er Carrera GT/GTr.
Har kjørt både Kõningsegg CCR, Lamborgini Diablo, Ferrari Testarossa DeTomasso etc.. men Carrera GT er råest!!! Karosseriet er 95% Karbon. V10 motor som synger som en F1 bil og helvettes rå kjøre-egenskaper..

5,5 liters slagvolum. Effekten er på 558 hestekrefter ved 8.200 omdreininger i minuttet og dreiemomentet er 600 newtonmeter. Motoren har en sylindervinkel på 68 grader og det er fire ventiler per sylinder og to overliggende kamaksler per sylinderrekke.

Porsche Carrera GT har keramiske bremseskiver med en diameter på 380 millimeter. Foran er det åttestemplede kalipere og bak er det firestemplede.

Dekkdimensjonen bak er 335/30-20 og foran er det 265/30-19.

og med en vekt på 1.250 kilo er dette ok til en gateracer å være..

Image

Image

Image

...også GTR:

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply