Gixxerman wrote:Det er amerikansk. + på med 10 så får du riktig. Min dress er 42 hvilket tilsvarer 52 i europeisk størrelse. Skjønte heller ingenting i starten
Ah, det tenkte jeg ikke på vettu
Da spørs det nok om det ikke blir jakke her ja...
Takker
Var litt skeptisk til at selger skulle ha dobbelt så mye i frakt som andre ja... men er jo seff ingen andre som selger akkurat denne jakken... noen like men ikke akkurat denne typen... Er ikke feedback'n 97,7% positiv da?
Kikket på Lelles hjemmesider men kunne ikke finne akkurat sånn type jakke...
du vil nerme deg 1800,- til sammen om du kjøper hos han dere på ebay..blir sikkert andre avgifter også..er ikke helt sikker men..du vil uansett komme i en pris rundt 1800,-
for de som vil finne akkuratt nøyaktig ut hvor mye prisene blir i de forskjellige valutaene kan dere bruke: http://www.xe.com
Den Røde Fare wrote:Styr unna den selgeren. Feedbackscoren er alt for dårlig, og 90 dollar i frakt???? Og opp til 9 ukers leveringstid-det er ALT for lenge!
Den Røde Fare wrote:Styr unna den selgeren. Feedbackscoren er alt for dårlig, og 90 dollar i frakt???? Og opp til 9 ukers leveringstid-det er ALT for lenge!
tja, den skal fraktest fra australia...
Når eg bestiller deler frå Kina er leveringstid alt frå 4dager til 2veker. Kjem egentlig an på kor lang tid det blir liggendes i tollen.
9 veker er hvertfall bullshit
tja, den skal fraktest fra australia...
Når eg bestiller deler frå Kina er leveringstid alt frå 4dager til 2veker. Kjem egentlig an på kor lang tid det blir liggendes i tollen.
9 veker er hvertfall bullshit
ja, 9 veker er altfor lenge..det syns eg og..men kan nok rekne med 2-4 veker fra australia