Hans-Andrè sin blogg

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
Konghans

Hans-Andrè sin blogg

Post by Konghans »

Heisann!

Jeg har vært innom forumet her en stund å lest en del av innleggene. Jeg må si at jeg er imponert over kunnskapsnivået, steminingen og seriøsiteten. Meget bra!

Først litt om meg selv: jeg er snart 25 år gammel, bosatt i Ørsta i Møre og Romsdal og jeg er daglig leder i et firma i moped/mc-bransjen som heter MC-Deler AS (http://www.mc-deler.com). Ny nettside for firmaet er forresten ikke så langt unna.

Jeg tok mopedlappen som 16-åring og MC lappen for tre år siden. Er vel ca middels interessert i det som har med selve kjøringen å gjøre. For øyeblikket låner jeg min mors Virago 535 (jada, bare mobb), men det er nok ikke så lenge før det kommer en større sykkel som er mer tilpasset min bruk til gards! Tar gjerne imot tips, er ikke så glad i racing-sykler, kanskje noe touring-inspirert?!

Ellers er noe av det som opptar tiden min utvikling av et nytt bekledningsmerke i MC-bransjen, nemlig "Cobra". Dette ble lansert for et år siden og har slått veldig bra an. Vi ekspanderer stadig sortimentet innenfor jakker, bukser, skinndresser, hansker, hjelmer etc.

I og med at vi holder til på Vartdal (900 innbyggere) så er miljøet ganske lite. Det er derfor vanskelig å få nødvendig input til utviklingen av bekledningsmerket vårt. Det jeg derfor lurte på er om jeg kanskje kunne bruke en tråd her inne til å få litt tilbakemeldinger og tips angående bekledning, etc, eller om dette ville være forstyrrende på noen måte. Er det noen som har konkrete meninger om dette? Det hadde gjerne vært fint om noen av moderatorene kunne si litt om dette.

Om det ikke er mulig så vil jeg selvsagt forholde meg til det og deretter bare delta som privatperson:) Jeg kan også komme med betraktninger sett fra en importør/forhandler sine synspunkt. Mange av diskusjonene her inne hadde kanskje hatt godt av det, dess flere vinklinger dess mer spennende debatter :)

Det var alt for nå :)
Tore^NSR

Post by Tore^NSR »

Velkommen til forumet :D
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR
It’s my birthday

Post by NoName »

Hei du. Velkommen til oss, hyggelig at du liker forumet. Jeg sender deg en PM angående dit spørsmål :wink:
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Velkommen til gards ja! :) Er egentlig godt nøgd med alt eg har kjøpt på Mc-Deler (Eller Vartdal som vi kaller det her) inkludert Cobra Deluxe hanskene mine som var kjempegode å kjøyre med! :D
Einaste eg kan klage på er ei rift i skrittet på RST-buksa mi som skulle være "meget holdbar" :( Sida er meget knotete ja.. Syns denne oppdateringa av sida har latt vente på seg ei god stund no ;)

Erling
Konghans

Post by Konghans »

Fint at du er nøgd med hanskane. Har du klaga til oss på den RST-buksa? Kan berre hugse at vi har hatt ein reklamasjon på desse, vi har faktisk seld ein del av desse utan problem. Dersom du meinar at det er ein reklamasjon så vil vi sjølvsagt sjå på saka:)

Vedkomane nettsida så har vi folk i sving som tar bilete til den store gullmedalje. Vi føler at vi må ha litt fleire bilete av produkta før vi kan lansere sida, og med 29.000 varer i nettbutikken så tek det litt tid:)

Eg tek gjerne imot gode tips til kva nettsida bør innehalde eller korleis den bør byggjast opp :)
Konghans

Post by Konghans »

Link til MC-Deler sin bekledningskatalog for 2007:

http://www.mc-deler.com/2007katalog.html

Kom gjerne med innspel og kommentarar!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Morn morn og velkommen :)
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Velkommen til forumet :D

MC-deler ja, Bestillt en del deler der i fra :wink:
Ny webside trengs ja, gleder meg til den er oppe!

med det samme du er her, kunne ikke fått litt rabatt på en dellorto 21 forgasser vel? :D

En kompis av meg har en rød og grå Cobra kjøre jakke. Han er godt fornøyd! Eneste erfaring jeg har med Cobra er en "politi-knapp" som ikke funket :? Spurte om den passet til Derbi GPR og alt, ja sa hun i telefonen. Det samme sjedde med en annen kompis som har GPR, funket ikke der heller og det sjedde med en som har Yamaha TZR. Så ikke vet jeg hva det er med den :wink:
Men når det er sakt kjenner jeg en som har Aprilia RS50, der funker det!

En annen ting er at dere legger ut alle slags deler på websiden deres som slett ikke passer til den sykkelen som delen ligger på! Har bestillt 4 clutch hendler med dere, hver eneste gang har jeg fått feil og den har ikke passet. Ringt inn og alt å spurt om den
passet til Derbi GPR, "jaja. den passer"

En ting dere bør ta inn er girpedal til derbi GPR! surt å betale 500,-kr hos Solberg. Kjenner flere som er på utkikk etter en girpedal til Derbi GPR! Den ryker nok så ofte, noe derbi selv innrømmer.

Ellers har jeg bare gode erfaringer med MC-deler :D
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)

Post by Mantis »

Hei Hans-Andre... Siden du jobber på MC-deler har jeg et veldig viktig spørsmål til deg :wink:

Girpedalen min har blitt slitt ned igjen, så den går bare rundt når jeg skal gire. Har dere noe som kan passe til en Derbi GPR (Ny typen.) Er forferdelig surt å vente i en månde og bruke 500,- på en ny orginal girpedal hos forhandler :?

Image
dette er målene på pedalen.

Blir kjempe glad om svar :D
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply