Selve søknaden tar kortest tid. Var CV'en min jeg brukte litt tid på å sette opp selvom det kanskje ikke ser slik ut. Jeg har nå hvertfall fått høre at den ser bra ut, og jeg har brukt den flere ganger, bare byttet ut litt tekst fra gang til gang.
Og jeg har selvsagt nå fjernet det meste jeg ikke syntes behøver å være med bare for å vise hvordan den ser ut:
takker for alle svar:D vurderer å skrive søknaden og levere den samtidig som jeg møter personen som vurderer søknadene og eventuelt maser til meg et jobbintervju i samme slengen.
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
Ikke mas deg til et intervju. Du skal bli kontaktet. Om det har gått en uke uten noe lyd fra arbeidsgiver så bør du ha kontaktet dem for å høre hvordan ståa er.
De må uansett få tid til å se over jobbsøknad + CV før de kan svare deg om det blir intervju eller ikke.
Gixxerman wrote:Selve søknaden tar kortest tid. Var CV'en min jeg brukte litt tid på å sette opp selvom det kanskje ikke ser slik ut. Jeg har nå hvertfall fått høre at den ser bra ut, og jeg har brukt den flere ganger, bare byttet ut litt tekst fra gang til gang.
Og jeg har selvsagt nå fjernet det meste jeg ikke syntes behøver å være med bare for å vise hvordan den ser ut: