Høres jo sinnsykt fett ut, men er nok bra dyrt tipper jeg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Dette er noe jeg selv kunne godt tenkt meg å være med på! Men blit nok ikke i år eller neste år. Kanskje en dag
Hadde hvertfall gjort seg noe sinnsykt
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg synes ogsaa at det virker noe uproffesjonelt. Nettsidene burde utvikles langt mer. Spesielt ettersom dette trolig er en av de viktigste salgs- eller kontaktkanalene til virksomheten. Jeg setter ogsaa et lite sporsmaalstegn ved spraaket (f.eks "Vi bor som konger paa 5 ....." , "som er helt raaaaaa") osv.
Det kan se ut som de er i startfasen, saa noen feil kan jeg se gjennom fingrene paa, men det spors om jeg hadde tatt sjansen paa aa bestille gjennom de slik det ser ut naa. Med litt mer info fra folk som kjenner til de, mcjon? kan vi kanskje faa et bedre bilde av de som staar bak organiseringen. Mest av alt er jeg skeptisk til hvordan ukjente selskaper takler det om noe gaar galt. Odelagt utstyr o.l. "Alle" klarer aa levere naar ting gaar som planlagt, men det er stor forskjell paa viljen (og evnen) til aa rydde opp i den motsatte situasjonen.