Hei igjen. Innimellom er det tråder om musikk her. Til alle MC-frender som liker musikk enten til kjøring, til nedlasting eller på PC`n når man jobber/er på Bike: http://www.pandora.com er et kjempetips jeg fikk forleden. Bare dunk inn et eksempel på favorittmusikk og vær klar til å utvide horisonten.
NB: Det er addictive.
Fant denne på bike.no
Det er helt genialt! skriv inn navnet på en låt du liker godt. også finner den noe som er i samme linja! Helt topp og du finner mye snax
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Hvorfor ikke bare laste ned?
Eller har jeg ikke helt fattet poenget da?
Tar den det du søker på åsså neste sang som kommer er i den stilen på en måte? F.eks om du søker på AC/DC så finner den en stasjon som spiller det som heter "Rock On Channel" Så durer det og går rock i den stilen der eller?
Der fant jeg AC/DC også gitt!
Last edited by Mantis on 31 Jan 2007 18:20, edited 1 time in total.