Ja, uff... var omtrent å gå med pussefilla i baklommen
Så valget falt på sølvgrå bil igjen... ser ren ut nesten bestandig
Men svart er utrolig pent ja... ikke til å komme unna det... hehe...
En kombinasjon som er sweet er beige skinn interiør og sort bil
RH racing wrote:har du xenon i alle lysa eller? er kun i hoved lys og tåke på min..ikke fjernlysa..vurderer å ettermontere det.. har audi da..
Ja, er bi xenon på den. Men som på VW Touran så er det 2 ekstra halogen pærer som kommer på når jeg slår på fulltlyset. Så er sikkert H4 + H7 halogen i lykta. Du har vel sikkert 2 x H7, og den ene er xenon.
RH racing wrote:ja, orginal xenon i tåke.. min bil er av typen S-line sportec edition..
Oki... det må være dail Medlem i VW Audi Club forresten?
Vær obs på at om du ettermonterer xenon i fjernlysene dine, så kan du få problemer med FIS'n. Merket dette på sprederne mine, bilen tror pærene har ryki, og kutter strømmen til dem. Xenon er jo kun 35W, og det orginale der som FIS'n skal ha er 55W. Noen sier det fungerer å sette på motstand for å få bilen til å tro du har 55W alikevel, men jeg fikk det ihvertfall ikke til...
Noen her som har peiling på hvordan det vil være å ettermontere xenon i langlysene? Vet at det er litt midlere regler når det kommer til lyktespylere osv i så fall Trengs det eventuelt noen store modifikasjoner?
Winalot wrote:Noen her som har peiling på hvordan det vil være å ettermontere xenon i langlysene? Vet at det er litt midlere regler når det kommer til lyktespylere osv i så fall Trengs det eventuelt noen store modifikasjoner?
Hverken lyktespyler eller automatisk høyderegulering er påbudt ved montering av xenon i fjernlysene. Så det eneste en må huske på er å dimme Har du litt plass bak lyktene dine er det montert på 20 min med det rette verktøyet.