Lurer litt på hva dine planer er jeg? Blir det camping tur til Dovre eller luxus tur til Hawaii?
Jeg skal til Kreta rundt 17.mai i en uke. Så skal jeg til Portugal Juli, vet ikke helt hva det heter der men
Ellers så blir det vel noen småturer rundt om. Jeg får vel prøve å få meg en tur på biken til Trondheim, opp å besøke NeoN. Store planer om det
Virker såfall som jeg er velkommen til leiligheten hans så.
Nei nå ser jeg frem til å kaste t-shirten og finne fram bade anda
blir nurburgring i juni, og usa tur i Juli. og slutten av juli eller førsten av august kommer det en litene mini-me så da er vel den tiden satt inn i alt av fritid...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:blir nurburgring i juni, og usa tur i Juli. og slutten av juli eller førsten av august kommer det en litene mini-me så da er vel den tiden satt inn i alt av fritid...
Blir vel innkjøp av pocketbike da? Tidlig krøkes osv.
Planer for sommeren.. Jobbe, jobbe og jobbe!
Vil til Sverige med sykkelen, men veit ikkje om Honda'en er bygd for noko sånt
Skal også kjøre til Frå Ulsteinvik, Overnatte på Sjøholt, kjøre til Geiranger og overnatte der, kjøre til Castro og snu heimatt
Ellers vil eg gjerne sjå Atlanterhavsveien frå motorsykkel om anledninga byr seg
har allerede en sort pocket-bike stående.. men den får vente til den klarer å gå først.. hehe. blir nok en del vestlandskjøring på meg og.. med kamera denne gangen
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
mathiazz wrote:Blir nok mange turer til Stopp69 osv.. Heng deg på da
Om du ikkje oppgraderer sykkelen blir det vel du som må henge deg på
Har kjørt den strekninga med bil fleire gonger, sitter alltid å tenker kor flott det hadde vært å kjøre motorsykkel der!
Men trur motoren skal få seg ei overhaling før den får bryne seg på langtur, greit nok at det er ein sportstourer (Ein holdbar ein sådan), men 125ccm setter grenser
Men blir nok Ålesunds-turar i fleng, so det kan vel hende vi sjåast på innfartsveien.. Eller kjører om kapp i brusdalen (Jaja, kappløp mot 80ccm blir feigt, men du skjønner )
hehe! Tror faktisk jeg har sett deg i Hareid en gang
Kjørte som en jævel også en Volvo bak som hva steike herpa og smalt nokke faen i potta!
Men stopp69, er jo ikke lange biten det! Kjører Magerholm innover, fine veier! Trenger jo ikke bånne 6. giret hele veien da. Tror ikke du kjører over 130 uansett på de veiene
Brusdalen Norges største purkestrekning! Tar heller racet innover mot Magerholm, finnes ikke purk! Bare fotobokse som ikke knippser MC der
mathiazz wrote:hehe! Tror faktisk jeg har sett deg i Hareid en gang
Kjørte som en jævel også en Volvo bak som hva steike herpa og smalt nokke faen i potta!
Men stopp69, er jo ikke lange biten det! Kjører Magerholm innover, fine veier! Trenger jo ikke bånne 6. giret hele veien da. Tror ikke du kjører over 130 uansett på de veiene
Brusdalen Norges største purkestrekning! Tar heller racet innover mot Magerholm, finnes ikke purk! Bare fotobokse som ikke knippser MC der
Kan ikkje huske å ha kjørt med en herpa volvo på Hareid nokon gong
Jaja, Magerholm går greit det.. Men kappløp blir det vel neppe
Stopp 69 er ikkje lange biten, nei.. Har campingvogn der inne
Erling
Tja, har så smått begynt å tenke på tur nordover. Har veldig lydt å reise til Nordkapp. Ellers blir det nok tur til Oslo-området, sørlandet, og en del til Bergen. Skal prøve å kjøre så mye som mulig.
Desverre blir det nok litt jobbing også, men håper på å ha ihvertfall 4 uker fri. Nordnorge tar jo fort en to-tre uker tenker jeg.
Også blir det turer på hytten, med tilhørende vedlikehold av den. Nei, det kan se ut om om det blir en finfin sommer. Får bare håpe været blir bra.
Den Røde Fare wrote:På tur med HOG-Harleycruiset fra Bergen til Newcastle. Tidligere har vi kjørt til York, men i år ryktes det Skottland istedet.
Blir tredje året vi deltar, blir nok sikkert helt sjef denne gangen også!
Ellers får man ta resten som det kommer Det er ikke akkurat cruisere gubben og jeg har, så...
Hi.
Fruen var med på den turen forrige år, Hun var strålende fornøyd og vil ha med meg på tur i år er vel ikke helt utenkelig at det blir en tur tenker jeg.