Ja er billetter igjen, men er ikke på salg over nett lenger, sjekk rally norway hjemmesiden for hvor du kan kjøpe billett eller eventuelt kjøp ved etappen....
Jeg og noen kompiser vurderer sterkt og dra,men hvordan har dere tenkt dere å komme dere fra fartsprøve til fartsprøve?Det kommer jo til å bli helt sinnsykt med biler.Planen var å se på lørdag.
Desmo-Dude wrote:Jeg og noen kompiser vurderer sterkt og dra,men hvordan har dere tenkt dere å komme dere fra fartsprøve til fartsprøve?Det kommer jo til å bli helt sinnsykt med biler.Planen var å se på lørdag.
Planen var og få med seg 2 etapper, kjøre fra en til en annen og gå litt, men får se hvor god til det blir, om det kanskje bare blir 1, og må jo få med seg service i vikingskipet da
Jeg og brodern skal prøve å komme oss oppover, men vet ikke helt hvilke etapper som kan være verdt å se.. Må bli lørdag eller søndag.. Er eventuelt den minietappa i selve Hamar interessant å få med seg?
demons wrote:Jeg og brodern skal prøve å komme oss oppover, men vet ikke helt hvilke etapper som kan være verdt å se.. Må bli lørdag eller søndag.. Er eventuelt den minietappa i selve Hamar interessant å få med seg?
Det er sånn "show" etappe med ikke så veldig stor fart
Har du no god beskrivelse åssen man kommer seg til ss13? (Ringsaker etappen) hvis du er kjent der oppe...
Ikke kjent opp i skogen der nei, men kartet i rallyguiden ser jo ganske så bra ut. Vurderer å stikke innsom shakedown på vei til jobb på torsdag, men vi får se.