Var blitt sagt så mye rart i den andre tråden angående ryggskinne så jeg prøver meg på en ny tråd! Skyt meg om det er feil

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har "prøvd" utstyret mitt i vente på våren, men ja over til saken.
Jeg har hatt ei axo skinne som jeg brukte i hele fjor. Å vært greit fornøyd med denne (null peiling på ryggskinner) Men fant jo ut at bror min også har en gammel skinne hengende i skapet her. Han hadde R-sykkel og kjørte med skinndress før.
Jeg prøvde skinna hans og den tok betraktlig mindre plass under skinndressen. Min skinne gjør at skinndressen min blir veldig trang rundt brystet og magen, men ser at den bygger litt mer enn "bruttern" si. Den er også ledda i livet? Er dette noe gunstig igrunn? Er den kanskje en smule lang? (se bilde)
Da er spm, hva bør jeg se etter hvis jeg skal finne meg ei som er "mindre". Eller er den jeg har bra nok og at jeg bare skal bruke denne å la dressen vide seg ut.

Hvilke erfaringer har dere gjort dere (helst dere som kjører med skinndress og skinne) Noen bra tips? Eventuellt noen gode produkt å komme med?
Mvh
-Shaft-