Hvordan gjøre Kawa Z750 til fulleffekt.

Prat om mellomtung MC
Post Reply
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Hvordan gjøre Kawa Z750 til fulleffekt.

Post by FV »

Har vært å kikka på kjøreklær i dag, men tror jeg har endt opp med å kjøpe meg en splitter ny Kawa Z750 :shock:

Sykkelen koster 99 900 som mellomklasse, noe som er meget overkomlig for en splitter ny sykkel. Men lurer litt på hvordan gjøre sykkelen til fulleffekt? Har søkt litt på forumet, men finner ingenting. Har ikke erfaring med slikt fra før, å lurer på hvordan det har vært på de tidligere modellen? Har hørt snakk om at det bare skal fjernes en plugg, så har man fulleffekt. Noen som har peiling på hva som må gjøres på 2007 modellen?
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

noen sykkler man kan bare kobble over, noen må chippes.. men husk at sykkelen må da tolles som en fulleffekt.. så skal du uansett kjøpe ny så har du ikke noe å tjene på å kjøpe melloklasse
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Det jeg tenkte, var at jeg skal kjøre som mellomklasse frem til neste sesong, da jeg blir 21 år i desember. Om hva som da må til for å gjøre den om til fulleffekt. Om jeg registrerer den som fulleffekt, får økonomien avgjøre.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

gjør som du vil...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

RH racing wrote:gjør som du vil...
Hehe, takk for støtten :)

Men jeg lurer da på om noen er 100% sikker på hvordan det blir på 2007 modellen?
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Post by inunf »

Spør forhandleren din. Slik informasjon er ikke gradert :wink:
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Post by FV »

Jeg spurte han i dag, men han var ikke sikkert. Han sa det kunne være forandret på 2007 modellen.
User avatar
lassie
Posts: 865
Joined: 01 May 2005 00:17
MC: 08 HD Fat bob
Location: akershus

Post by lassie »

Det var rart. Jeg snakket med en kar på kawa-standen på mc-messa om akkurat z750. Han mente alle kom til Norge som fulleffekt, og ble gjort om her. Da burde de jo vite hva som skal til. De første kommer nå i mars sa han.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Men svaret vil du ha nå altså, hmm, her ere no muffens :wink: Får du svaret nå så kan jeg kaste kron og mynt om utfallet :roll:
Post Reply