Kawa racing jakker
Kawa racing jakker
noen som vet hvor i norge man får kjøpt slike jakker?

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Jalla sjapper bruker jo å ha sånne, i alle fall med "Ferrari Schumacher" på i alle fall... Hva jeg mener med jalla sjapper? Skal ikke nevne ordet her inne men dere vet sikkert hva jeg mener. Gateselgere med bord 

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
haha, husker når jeg va i mallorca, en sann jævel så prøvde å selge mej en AKKURAT samme: REAL SHIT! VERY CHEAP FOR YOU MY FRIEND... også var der ikke EN beskyttelse på den... og vist jeg skulle ha beskyttelse i skuldrer og albuer osv skulle han ha 2000kr ekstra for å sende den inn til fabrikken for å få beskyttelseXD
ja, men nå er ikke dette kjøre jakker da, men teamjakker... så dem skal ikke ha beskyttelse....mazor wrote:haha, husker når jeg va i mallorca, en sann jævel så prøvde å selge mej en AKKURAT samme: REAL SHIT! VERY CHEAP FOR YOU MY FRIEND... også var der ikke EN beskyttelse på den... og vist jeg skulle ha beskyttelse i skuldrer og albuer osv skulle han ha 2000kr ekstra for å sende den inn til fabrikken for å få beskyttelseXD
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!